Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ihr seid Kinder."

Çeviri:Siz çocuksunuz.

0
1 yıl önce

12 Yorum


BircanAYDI

Çevirisi : '' Siz çocuklarsınız '' değil mi ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Eluvian_

Hayir. Oyle demek ortada belli bir grup cocuk oldugunu gosterir ve bu yuzden belirli artikel "die" ye ihtiyacimiz olur.

  • Siz cocuklarsiniz. = Ihr seid die Kinder.
0
Cevap ver1 yıl önce

BircanAYDI

Ihr çekimlerinde nesneler her zaman çoğul mudur ?

0
Cevap ver1 yıl önce

Eluvian_

Sanirim her zaman evet, cunku yukaridaki cumlede tekil kullanmak tuhaf olurdu.

0
Cevap ver1 yıl önce

Helinatabe1

Der , die ,das artikeldir Artekilde kelomeden önce gelip cinsini belorten ve yeri gelince bütün cümlenin kavtamını bozabilecek bir yapıdadır almanyada almaanca öğrenmek zor ama zamanla

0
Cevap ver1 yıl önce

Glcepikapi

Çocuksunuz siz yazdim yanlis dedi

0
Cevap ver1 yıl önce

Eluvian_

Devrik cümle.

0
Cevap ver1 yıl önce

Gntu9
Gntu9

Aaakikiki

0
Cevap ver1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

İhr siz sen demek mi

0
Cevap ver11 ay önce

gldwZP
gldwZP

İhr ne demek

0
Cevap ver11 ay önce

SerapCelik6

Siz cocuksunuz Cocuksunuz Oluyor ben 1 . yaptim

0
Cevap ver5 ay önce

UurTamer3

Çekimler de hata var

0
Cevap ver1 ay önce