"Ihr seid Kinder."

Çeviri:Siz çocuksunuz.

January 16, 2017

38 Yorum
Tartışma kilitli.


BircanAYDI

Çevirisi : '' Siz çocuklarsınız '' değil mi ?


Eluvian_

Hayir. Oyle demek ortada belli bir grup cocuk oldugunu gosterir ve bu yuzden belirli artikel "die" ye ihtiyacimiz olur.

  • Siz cocuklarsiniz. = Ihr seid die Kinder.

BircanAYDI

Ihr çekimlerinde nesneler her zaman çoğul mudur ?


Eluvian_

Sanirim her zaman evet, cunku yukaridaki cumlede tekil kullanmak tuhaf olurdu.


Can617070

Hala yanlış hissediyorum. "Siz çocuklarısınız"ı hiç kullanmadım, kullananı da duymadım. Bu aitlik nerden geliyor? Sanki öncesinde bir şey varmış gibi. Kelimesi kelimesine çevirmemeliyiz. Farklı dil aileleri bunlar.


Helinatabe1

Der , die ,das artikeldir Artekilde kelomeden önce gelip cinsini belorten ve yeri gelince bütün cümlenin kavtamını bozabilecek bir yapıdadır almanyada almaanca öğrenmek zor ama zamanla


Glcepikapi

Çocuksunuz siz yazdim yanlis dedi


gldwZP

İhr siz sen demek mi


SerapCelik6

Siz cocuksunuz Cocuksunuz Oluyor ben 1 . yaptim


UurTamer3

Çekimler de hata var


yusuf.ball93

KARŞILIKLI TAKİPLEŞELİM NOLUR


loldekimorgana

olurr takip et dönerim


trabin1

Bilemeyen de ne bilim


OYUNVEELEN4

Sein fiilini hep karıştırıyorum


LisaErgul

I love this app


akrabcanx

Anlamını biliyorum ama Alttaki seçeneklerde çocuksunuz kelimesi yok!!!!!


Hakti26

Seid dişil olarak kullanılıyor diye biliyorum. Neden Kinder da kullanıldı?


MuratMemis3

Bana lutfen baska sorular sorun


sreyya186530

Siz çocuklarsınız


Defne360

Ihr seid kinder Siz çocksunuz


Defne360

Ihr seid kinder Siz çocuksunuz


Anelia2705

Defalarca söylüyorum kabul etmiyor neden ki


suparsevval

surekli ihr i wir diye anliyorum


Esmanur457

yanlışlıkla bastım


Selma849520

A aaaaaaaa çık ayıp


Selma849520

Anlamadım er sie es der das die


Selma849520

KOLAY ANLAMAK NOT : Er der Sie die Es das Oluyor bunlarıdı kız erkek ayrımı ile konuştuğunuz cümlede kullanabilirsiniz.


MehmetkrKa6

Bilgi alabilir miyim lütfen


MehmetkrKa6

Ihr=siz Sind olmak Kinder çocuklar Siz çocuk oluyorsunuz Siz çocuksunuz


TrkLevi1

Ama" Kinder = çocuklar"demek . Nasıl "siz çocuksunuz" oluyor ki "siz çocuklarsınız" olması gerekmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.