Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The men eat breakfast."

Tłumaczenie:Mężczyźni jedzą śniadanie.

4 lata temu

11 komentarzy


cukszerki

Wyraźnie słychać, jak kobieta mówi w l.pojedynczej,a podkreśla mi że napisałam w tejże liczbie.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Różnica w wymowie między "man" i "men" jest niewielka. Najłatwiej poznać o który wyraz chodzi przez czasownik: eat-->l.mn., eats-->l.poj.

4 lata temu

Robert598543

Bardzo pomagasz Dziękujemy

2 dni temu

TomekPodzo

Mi tak samo

9 miesięcy temu

DejwidTV

nie

3 lata temu

xmoniczkax.567

Co "nie"? Jak chodzi o 'yuoiyuoi' to pisze prawdę.

3 lata temu

Karrat8

napisalam ; 'panowie jedza sniadanie ' i jest zle dlaczego?

4 lata temu

Therion89

man - mężczyzna, Mr - pan

3 lata temu

AniaPie1

Therion89, w tym zadaniu mężczyzna jest w liczbie mnogiej, więc tutaj jest 'men', oznacza mężczyźni.

10 miesięcy temu

Rafael791372

Mężczyzna je śniadanie. Prawidłowo

7 miesięcy temu

Martyna525372

Men to liczba mnoga czy pojedyńcza ?

1 miesiąc temu