"The men eat breakfast."

Tłumaczenie:Mężczyźni jedzą śniadanie.

February 28, 2014

18 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


cukszerki

Wyraźnie słychać, jak kobieta mówi w l.pojedynczej,a podkreśla mi że napisałam w tejże liczbie.


yuioyuio

Różnica w wymowie między "man" i "men" jest niewielka. Najłatwiej poznać o który wyraz chodzi przez czasownik: eat-->l.mn., eats-->l.poj.


RobertPoland

Bardzo pomagasz Dziękujemy


zosia316911

Dziekuje wlasnie bie rozumialam dlaczego mi nie zaliczylo


KlaraLara10

Dzięki że pomagasz


czarna_pvv

Men to liczba mnoga czy pojedyńcza ?


Karrat8

napisalam ; 'panowie jedza sniadanie ' i jest zle dlaczego?


Therion89

man - mężczyzna, Mr - pan


AniaPie1

Therion89, w tym zadaniu mężczyzna jest w liczbie mnogiej, więc tutaj jest 'men', oznacza mężczyźni.


KacperBana6

Ponieważ powinno być "mężczyźni..."


xmoniczkax.567

Co "nie"? Jak chodzi o 'yuoiyuoi' to pisze prawdę.


Rafael791372

Mężczyzna je śniadanie. Prawidłowo


AdrianKlew

To jest liczba pojedyncza, a ja skąd miałem wiedzieć, że trzeba w mnogiej???


UrszulaHar2

Teraz mi to wyjaśniło się dziękuję


jerzy256876

I znowu szopka liczba mnoga z "the" a w tłumaczeniu jacyś mężczyźni.


WojciechDa14

Nie mogłem wcisnąć guzika żeby powiedzieć

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.