"Kedi, bir hayvan."

Çeviri:The cat is an animal.

1 yıl önce

12 Yorum


asdfghkio

Hatalı

1 yıl önce

sukruaslan51

The cat is an animal sözünün doğru tercümesi: "Kedi bir hayvandır" olması lazım. Çünkü Türkçe cümlede "is" kelimesinin karşılığı olan "dır" eki yoktur.

11 ay önce

tugce986369

katılıyorum

11 ay önce

Levent404119

Bende -is koymadım -dır eki olduğu için ama -is koymamızı istedi sistem

2 ay önce

SametKurt12

bende virgüllü yazdım anlamını kabul etmedi

1 yıl önce

kavurur

Başında niye the var ki ?

1 yıl önce

cengoekz

is kullanmasını amacı ne

1 yıl önce

sukruaslan51

is kullanılmadığı takdirde cümle tamamlanmamış olur. Örneğin, "Kedi bir hayvan degil de bir insan gibi karşılanmalı" gibi bir sürü cümle kullanılabilir.

11 ay önce

Arif4English

Kedi, bir hayvan. Cat, its an animal yazdım ben de!

1 yıl önce

CigdemFurat

"the" belirli bir kediden bahsediyorsak konulmasi lazim, burada genel bir dogrudan bahsederken neden sadece belirli bir kedi hayvanmis gibi "the" eklemeliyim?

11 ay önce

Rait566018

Cabını öğrenince benimle de paylaşırsanız sevinirim

1 ay önce

hacccer
hacccer

Hatali

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.