Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kedi, bir hayvan."

Çeviri:The cat is an animal.

1 yıl önce

10 Yorum


asdfghkio

Hatalı

1 yıl önce

sukruaslan51

The cat is an animal sözünün doğru tercümesi: "Kedi bir hayvandır" olması lazım. Çünkü Türkçe cümlede "is" kelimesinin karşılığı olan "dır" eki yoktur.

9 ay önce

tugce986369

katılıyorum

9 ay önce

Levent404119

Bende -is koymadım -dır eki olduğu için ama -is koymamızı istedi sistem

2 hafta önce

SametKurt12

bende virgüllü yazdım anlamını kabul etmedi

1 yıl önce

kavurur

Başında niye the var ki ?

1 yıl önce

cengoekz

is kullanmasını amacı ne

1 yıl önce

sukruaslan51

is kullanılmadığı takdirde cümle tamamlanmamış olur. Örneğin, "Kedi bir hayvan degil de bir insan gibi karşılanmalı" gibi bir sürü cümle kullanılabilir.

9 ay önce

Arif4English

Kedi, bir hayvan. Cat, its an animal yazdım ben de!

1 yıl önce

CigdemFurat

"the" belirli bir kediden bahsediyorsak konulmasi lazim, burada genel bir dogrudan bahsederken neden sadece belirli bir kedi hayvanmis gibi "the" eklemeliyim?

9 ay önce