1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jedz ser kiedy tylko chcesz."

"Jedz ser kiedy tylko chcesz."

Tłumaczenie:Eat cheese whenever you want.

February 28, 2014

4 komentarze


Domiq352

Eat cheese when you want źle??


Deny_89

a czemu nie może być You eat cheese whenever you want. ?


yuioyuio

Ponieważ, Twoja propozycja znaczy "Jesz ser kiedy tylko chcesz". Żeby utworzyć tryb rozkazujący, musimy opuścić "you".


kasianowa76

rodzajnik przed przed cheese(the) jest błędem? dlaczego

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij