"Wir haben Mäntel."

Çeviri:Bizim mantolarımız var.

January 17, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


holistiksifa

bizim mantomuz var da deriz türkçede eksiz?!


hemsire.hilal

Kabanlarımız var dedim çevirisinde kaban da geçiyor kabul etmemesi saçma.


sonterekeme

Allah belanı versin duo beni öğrenmekten soğuttun resmen yabkim diyor bizim mantolarımız var diye. Bizim mantomuz var deriz bu kadar


SenaNurMutlu

Manto ile mantolar cok benzer okunuyor.Ama dikkat edin; ä: biraz daha böyle mendı gibi okunuyor.


CANEROL4

Bizim mantolarimiz var yazdim yanlis dedi cok sacma


AydnAlpALK

Arkadaşlar almanlar onlarda birden fazla sey oldugunda bizim gibi "bizim mantomuz var" demezler, aksine çoğul kullanırlar yani şöyle: "bizim mantolarımız var". Bazı arkadaşlar demiş "MANTOLAR NE?!" bu da açıklaması, PUNKT.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.