Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Wszyscy są za twoim pomysłem."

Tłumaczenie:Everyone is in favor of your idea.

4 lata temu

7 komentarzy


Noe010101
Noe010101

everyone is for your idea - można by w ten sposób? jak uważacie?

4 lata temu

sobmar
sobmar

Moim zdaniem tak

3 lata temu

bernardyna

Uwazam tak samo! Ale jak zwykle nie ma potwierdzenia od autora tekstu.

3 lata temu

angmb62

approves, backs - angielski daje całe mnóstwo sposobów. Be in favor jest dosłownym tłumaczeniem i jest ok ale alternatywnych odpowiedź powinno być więcej.

3 lata temu

GrazinaAjana
GrazinaAjana

Ja również uważam że wersja "for your idea" powinna być uznana za poprawną, tym bardziej że jest dosłownym tłumaczeniem.

2 lata temu

Emwue
Emwue

Nie powinna być uznana, taka konstrukcja to kalka z j. polskiego na j. angielski, tzw. 'Poglish', po polsku nazywany „Half na pół”. ;) 'For your Idea' ≈ „dla twojej idei”, możesz powiedzieć 'Is this bussiness model right for your idea?' = „Czy ten model biznesowy jest dobry dla twojej idei?” ale 'Everybody is in favor of your idea' – tak już działają przyimki, niestety.

Takie rzeczy trzeba niestety zakuć na pamięć, po prostu – każdy poliglota ci powie, że zaimki to absolutnie najgorsza część nauki języka, ponieważ nie ma w ich użyciu żadnej logiki czy zasady do opanowania, tylko zakuwanie. :(

2 lata temu

angielskid241481

Może zaczniecie tłumaczyć po ludzku. Everyone are behind your idea. - i tak moim zdaniem powinno być przetłumaczone na angielski. Co w tym zdanie ma znaczyć słowo "favor" zaczyna mnie irytować "RADOISNE TŁUMACZENIE" niektóry zdań.

4 dni temu