1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The egg and the chicken"

"The egg and the chicken"

Çeviri:Yumurta ve tavuk

February 28, 2014

79 Yorum


meldaaa5454

Egg herhangi bir yumurta , the egg ise belli . mesela dolaptaki yumurta


Selcen_Ozturk

düzeltme, "an egg" herhangi bir yumurta :)


siziikgile

An egg bir yumurta oluyor :))


taylormx

hyr an egg bir yumurta the egg yumurta


MAnqQj

Doğrusu the egg sonuçta direk fiili vurguluyor


hejaceren

Sana katılıyorum


al...ghj

Hayir the mesala kitap okuda the kullanılmaz fakat kitabı okuda the kullanılır kitap belirsiz herhangi bir kitap kitabı ise şu kitabı diyormus gibi onun kitabı kitabı iste belirtili


ahmedozer

The egg - yumurtayı demek olmaz mi.

Çünkü the bread- ekmeği diye geçiyordu


FURKANNL

aynısını bende düşündüm


zgrGre1

Burada is yapilmiyor, mesela yumurtayi ye denseydi belli bir yumurta olacagi icin the konulurdu. An takisi yumurta ye denirken kullanilirdi. Burada herhangi bir yumurta olabilir.


HasanAte4

hen = Tavuk diye anlattı Soruda Chicken = Tavuk dedi . Ne demek Şimdi bu ?


siziikgile

Hen pişmiş tavuk oluyor chicken canlı tavuk


Hazar63685

Şu demek zaten Chicken tavuğun ingilizcesi


rana778803

Chicken tavuk zaten


HaticeAyeY

(The) eki nedemek ?


simay2007

the,bir kelimeyi belirtmek içindir.ingilizceyi türkçe yaparken cümlede hiç yokmuş gibi olur.yani çevrilmez.


HseyinYlma254709

The,bir bağlaçtır.


Bulem6

Haaaaaaa nesin sen ya ingilizce öğrende gel


kedicimiray

sen niye oyle konusuyorsun


mineihtiya

Arkadaşlar nunu ne demek


AzraIsminaz

Ancak bu soru 3. Kez çıktı


hediyeacar

Saçma saçma konuşmayın


alpermehmet

tvuk yumurtası yazdım halbükü aynı şey


123yes

abi the bir demek cümle başındaaa


kedicimiray

tabii ki de hayir the bir baglac


nazanaslan

bildiğimiz tavuk yum..


bilgeapa

yumurta ve tavuk dedik ve kaybettik :)


CerenAkarsu

Burada 'and' demiş ben ' in ' diye anladım ama yaaa :( :( :(


BaakSenaYA

Ya sırf tavuk ve yumurta diye ters yazdığım için yanlış kabul etti


kedicimiray

evet bende ondan gicik oluyorum


Enes449181

Salaklar egg ekk ten gelio


ByKonuk

neden the geliyor bilen var mı ?


kedicimiray

cok kolay the baglac


kedicimiray

yaa yumurta ve tavuk yazarken elim kaydi 5tavuk yazdim ve yanlis dedi s:n:r oldum


ipek975169

300 kere doğru şeyi soyledim ama yanlış saydı


ipek975169

Ben doğru söyledim ama yanlış saydı


volkan.ibi

Ya neden zorluyorsunuz. Egg and chicken. Diyin gitsin ;))


evval877259

Yumurta ve tavukmuş ben tavuk ve yumurta demişim


AykanSARGIN

the men adamlar oluyor,the chicken neden tavuklar oluyor?


Onur16722

The nin anlamı yok


FrozenBloo

benim sorunum sadece buna deil ben basıyorum tuşa konuşuyorum direk yanlış diyor la daha tam konuşcakken bozuluyor uzun basıyorum gene olmuyor


polinaxx

ya söyleyemiyorum nedense sizdede öyle oluyor mu ?????


Alidemirhan41

The belirli egg yumurta yumurta(belirli)


eylem925171

an egg belirli bir yumurtadır :-)


KbraP

Şu an Bildiğimiz yumurtanın ingilizce sini konuşuyosunuz. Egg olduğunu 2-3.sınıfta öğrendiğinizi umuyorum.


AliceMay2000

Arkadaşlar takip edebilir misiniz lütfeeen görevi tamamlamam için facebook hesabım yok


Ravza972789

Tavuk ve yumurta niye olmuyor anlam aynı


fatih650889

3i Türkçe matematik


AyferKo1

Niye the var ki a veya an olmaz mı


DvKulb

Aslında benim yazdığımda doğru!


Emrezdemir5

The eki niye geliyo


derinlik8

Cumlelerde bazen the ekinin hic bir anlami olmuyo ama bazen oluyo mesela bazen kitaplarda yazar the end (ve son) ama burda the ekinin cumlede etkisi oluyor


ERVAedinoz

"The"hiçbir zaman bir anlamı olnamıştı zaten.

<pre> DETAYLAR ÖNEMLİDİR!!! </pre>

sudenaz41

Bence sorula bilecek en kolay soru hemen yapdım


sudenaz41

Birde an egg olmalı


trjklh

An egg - bir yumurta (herhangi bir yumurta)

The egg - yumurta (Bilinen/belli yumurta)


ezo_08

=< YAYLIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ >:<


IsaUmmak

Şu the olmasa ingilizceyi sökmüştüm


Lisa9067

Başka bir etkinlikte başına the geldiğinde onu belirtmişti. Peki burada neden belirtmiyor?


MrSperMan

neden yumurtayı değil?


C0S4R

The gördüğünüzde bilmeniz gereken ardından gelen nesneyi belirginleştirmesi, belirtmesidir. Bir eylem bir oluş belirtilmediğinde iyelik eki almaz. Alsa da anlamı olmazdı. Burada olan sadece belli bir yumurtadan bahsettiğini belirtmek istemiş


EmirkaanKa

Aynn niye yumurtayi degil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.