"The egg and the chicken"

Çeviri:Yumurta ve tavuk

February 28, 2014

75 Yorum


meldaaa5454

Egg herhangi bir yumurta , the egg ise belli . mesela dolaptaki yumurta

April 30, 2014

Selcen_Ozturk

düzeltme, "an egg" herhangi bir yumurta :)

March 19, 2015

Gkhan942087

Doğru

December 12, 2015

siziikgile

An egg bir yumurta oluyor :))

December 19, 2015

taylormx

hyr an egg bir yumurta the egg yumurta

April 9, 2015

HaticeAyeY

Evet haklisin

September 26, 2015

hejaceren

Sana katılıyorum

May 10, 2015

MAnqQj

Doğrusu the egg sonuçta direk fiili vurguluyor

September 16, 2017

al...ghj

Hayir the mesala kitap okuda the kullanılmaz fakat kitabı okuda the kullanılır kitap belirsiz herhangi bir kitap kitabı ise şu kitabı diyormus gibi onun kitabı kitabı iste belirtili

September 12, 2014

ahmedozer

The egg - yumurtayı demek olmaz mi.

Çünkü the bread- ekmeği diye geçiyordu

April 22, 2014

FURKANNL

aynısını bende düşündüm

June 2, 2014

zgrGre1

Burada is yapilmiyor, mesela yumurtayi ye denseydi belli bir yumurta olacagi icin the konulurdu. An takisi yumurta ye denirken kullanilirdi. Burada herhangi bir yumurta olabilir.

September 16, 2014

kedicimiray

dogru

November 28, 2016

HasanAte4

hen = Tavuk diye anlattı Soruda Chicken = Tavuk dedi . Ne demek Şimdi bu ?

August 6, 2015

siziikgile

Hen pişmiş tavuk oluyor chicken canlı tavuk

December 19, 2015

Hazar63685

Şu demek zaten Chicken tavuğun ingilizcesi

April 25, 2017

rana778803

Chicken tavuk zaten

March 21, 2018

AzraIsminaz

Ancak bu soru 3. Kez çıktı

November 3, 2015

AliceMay2000

Arkadaşlar takip edebilir misiniz lütfeeen görevi tamamlamam için facebook hesabım yok

July 10, 2019

Emrezdemir5

The eki niye geliyo

July 18, 2014

derinlik8

Cumlelerde bazen the ekinin hic bir anlami olmuyo ama bazen oluyo mesela bazen kitaplarda yazar the end (ve son) ama burda the ekinin cumlede etkisi oluyor

January 2, 2015

ERVAedinoz

"The"hiçbir zaman bir anlamı olnamıştı zaten.

<pre> DETAYLAR ÖNEMLİDİR!!! </pre>
April 9, 2018

HaticeAyeY

(The) eki nedemek ?

September 26, 2015

simay2007

the,bir kelimeyi belirtmek içindir.ingilizceyi türkçe yaparken cümlede hiç yokmuş gibi olur.yani çevrilmez.

February 3, 2016

HseyinYlma254709

The,bir bağlaçtır.

April 14, 2016

Bulem6

Haaaaaaa nesin sen ya ingilizce öğrende gel

December 19, 2015

kedicimiray

sen niye oyle konusuyorsun

November 28, 2016

EdibePakso

Hema :)

October 2, 2015

mineihtiya

Arkadaşlar nunu ne demek

October 25, 2015

AzraIsminaz

Cok kolay

November 3, 2015

hediyeacar

Saçma saçma konuşmayın

November 20, 2015

aliaga4

hgjkjkjklk

December 14, 2015

alpermehmet

tvuk yumurtası yazdım halbükü aynı şey

January 1, 2016

123yes

abi the bir demek cümle başındaaa

January 9, 2016

kedicimiray

tabii ki de hayir the bir baglac

November 28, 2016

nazanaslan

bildiğimiz tavuk yum..

March 23, 2016

bilgeapa

yumurta ve tavuk dedik ve kaybettik :)

March 26, 2016

CerenAkarsu

Burada 'and' demiş ben ' in ' diye anladım ama yaaa :( :( :(

April 5, 2016

trkyaycet

Cevap doğru

April 6, 2016

BaakSenaYA

Ya sırf tavuk ve yumurta diye ters yazdığım için yanlış kabul etti

April 10, 2016

kedicimiray

evet bende ondan gicik oluyorum

November 28, 2016

IsaUmmak

Şu the olmasa ingilizceyi sökmüştüm

April 27, 2016

Enes449181

Salaklar egg ekk ten gelio

September 19, 2016

ByKonuk

neden the geliyor bilen var mı ?

November 13, 2016

kedicimiray

cok kolay the baglac

November 28, 2016

kedicimiray

yaa yumurta ve tavuk yazarken elim kaydi 5tavuk yazdim ve yanlis dedi s:n:r oldum

November 28, 2016

ipek975169

300 kere doğru şeyi soyledim ama yanlış saydı

December 8, 2016

ipek975169

Ben doğru söyledim ama yanlış saydı

December 8, 2016

volkan.ibi

Ya neden zorluyorsunuz. Egg and chicken. Diyin gitsin ;))

February 10, 2017

evval877259

Yumurta ve tavukmuş ben tavuk ve yumurta demişim

March 28, 2017

AykanSARGIN

the men adamlar oluyor,the chicken neden tavuklar oluyor?

March 29, 2017

DilekTitiz

Çok basit

May 24, 2017

Tuana528210

Çok süper

July 16, 2017

Onur16722

The nin anlamı yok

July 27, 2017

FrozenBloo

benim sorunum sadece buna deil ben basıyorum tuşa konuşuyorum direk yanlış diyor la daha tam konuşcakken bozuluyor uzun basıyorum gene olmuyor

August 5, 2017

polinaxx

ya söyleyemiyorum nedense sizdede öyle oluyor mu ?????

September 12, 2017

Alidemirhan41

The belirli egg yumurta yumurta(belirli)

January 1, 2018

eylem925171

an egg belirli bir yumurtadır :-)

February 5, 2018

KbraP

Şu an Bildiğimiz yumurtanın ingilizce sini konuşuyosunuz. Egg olduğunu 2-3.sınıfta öğrendiğinizi umuyorum.

February 26, 2018

Ravza972789

Tavuk ve yumurta niye olmuyor anlam aynı

September 4, 2019

fatih650889

vgu

September 15, 2019

fatih650889

3i Türkçe matematik

September 15, 2019

sabina598707

Kafam karisdi

September 16, 2019

AyferKo1

Niye the var ki a veya an olmaz mı

October 1, 2019

sudenaz41

Bence sorula bilecek en kolay soru hemen yapdım

August 11, 2015

sudenaz41

Birde an egg olmalı

August 11, 2015

trjklh

An egg - bir yumurta (herhangi bir yumurta)

The egg - yumurta (Bilinen/belli yumurta)

September 20, 2015

kedicimiray

himm

November 28, 2016

Bulem6

Himmm

December 19, 2015

ezo_08

=< YAYLIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ >:<

January 6, 2016

Lisa9067

Başka bir etkinlikte başına the geldiğinde onu belirtmişti. Peki burada neden belirtmiyor?

March 8, 2015

MrSperMan

neden yumurtayı değil?

July 20, 2014

C0S4R

The gördüğünüzde bilmeniz gereken ardından gelen nesneyi belirginleştirmesi, belirtmesidir. Bir eylem bir oluş belirtilmediğinde iyelik eki almaz. Alsa da anlamı olmazdı. Burada olan sadece belli bir yumurtadan bahsettiğini belirtmek istemiş

December 31, 2014

kedicimiray

onu bende biliorum

November 28, 2016

EmirkaanKa

Aynn niye yumurtayi degil

July 31, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.