Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The egg and the chicken"

Çeviri:Yumurta ve tavuk

4 yıl önce

55 Yorum


meldaaa5454

Egg herhangi bir yumurta , the egg ise belli . mesela dolaptaki yumurta

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

düzeltme, "an egg" herhangi bir yumurta :)

3 yıl önce

siziikgile

An egg bir yumurta oluyor :))

2 yıl önce

taylormx

hyr an egg bir yumurta the egg yumurta

3 yıl önce

HaticeAyeY

Evet haklisin

3 yıl önce

hejaceren

Sana katılıyorum

3 yıl önce

MAnqQj

Doğrusu the egg sonuçta direk fiili vurguluyor

1 yıl önce

al...ghj

Hayir the mesala kitap okuda the kullanılmaz fakat kitabı okuda the kullanılır kitap belirsiz herhangi bir kitap kitabı ise şu kitabı diyormus gibi onun kitabı kitabı iste belirtili

4 yıl önce

ahmedozer

The egg - yumurtayı demek olmaz mi.

Çünkü the bread- ekmeği diye geçiyordu

4 yıl önce

FURKANNL

aynısını bende düşündüm

4 yıl önce

Emrezdemir5

The eki niye geliyo

4 yıl önce

deriny57

Cumlelerde bazen the ekinin hic bir anlami olmuyo ama bazen oluyo mesela bazen kitaplarda yazar the end (ve son) ama burda the ekinin cumlede etkisi oluyor

3 yıl önce

ERVAedinoz

"The"hiçbir zaman bir anlamı olnamıştı zaten.

<pre> DETAYLAR ÖNEMLİDİR!!! </pre>
5 ay önce

zgrGre1

Burada is yapilmiyor, mesela yumurtayi ye denseydi belli bir yumurta olacagi icin the konulurdu. An takisi yumurta ye denirken kullanilirdi. Burada herhangi bir yumurta olabilir.

4 yıl önce

kedicimiray

dogru

1 yıl önce

HasanAte4

hen = Tavuk diye anlattı Soruda Chicken = Tavuk dedi . Ne demek Şimdi bu ?

3 yıl önce

siziikgile

Hen pişmiş tavuk oluyor chicken canlı tavuk

2 yıl önce

Hazar63685

Şu demek zaten Chicken tavuğun ingilizcesi

1 yıl önce

rana778803

Chicken tavuk zaten

6 ay önce

AzraIsminaz

Ancak bu soru 3. Kez çıktı

2 yıl önce

HaticeAyeY

(The) eki nedemek ?

3 yıl önce

simay2007

the,bir kelimeyi belirtmek içindir.ingilizceyi türkçe yaparken cümlede hiç yokmuş gibi olur.yani çevrilmez.

2 yıl önce

HseyinYlma254709

The,bir bağlaçtır.

2 yıl önce

EdibePakso

Hema :)

2 yıl önce

mineihtiya

Arkadaşlar nunu ne demek

2 yıl önce

AzraIsminaz

Cok kolay

2 yıl önce

hediyeacar

Saçma saçma konuşmayın

2 yıl önce

aliaga4

hgjkjkjklk

2 yıl önce

alpermehmet

tvuk yumurtası yazdım halbükü aynı şey

2 yıl önce

123yes

abi the bir demek cümle başındaaa

2 yıl önce

kedicimiray

tabii ki de hayir the bir baglac

1 yıl önce

nazanaslan

bildiğimiz tavuk yum..

2 yıl önce

bilgeapa

yumurta ve tavuk dedik ve kaybettik :)

2 yıl önce

CerenAkarsu

Burada 'and' demiş ben ' in ' diye anladım ama yaaa :( :( :(

2 yıl önce

trkyaycet

Cevap doğru

2 yıl önce

BaakSenaYA

Ya sırf tavuk ve yumurta diye ters yazdığım için yanlış kabul etti

2 yıl önce

kedicimiray

evet bende ondan gicik oluyorum

1 yıl önce

IsaUmmak

Şu the olmasa ingilizceyi sökmüştüm

2 yıl önce

Enes449181

Salaklar egg ekk ten gelio

2 yıl önce

ByKonuk

neden the geliyor bilen var mı ?

1 yıl önce

kedicimiray

cok kolay the baglac

1 yıl önce

kedicimiray

yaa yumurta ve tavuk yazarken elim kaydi 5tavuk yazdim ve yanlis dedi s:n:r oldum

1 yıl önce

ipek975169

300 kere doğru şeyi soyledim ama yanlış saydı

1 yıl önce

ipek975169

Ben doğru söyledim ama yanlış saydı

1 yıl önce

volkan.ibi

Ya neden zorluyorsunuz. Egg and chicken. Diyin gitsin ;))

1 yıl önce

evval877259

Yumurta ve tavukmuş ben tavuk ve yumurta demişim

1 yıl önce

AykanSARGIN

the men adamlar oluyor,the chicken neden tavuklar oluyor?

1 yıl önce

DilekTitiz

Çok basit

1 yıl önce

Tuana528210

Çok süper

1 yıl önce

Onur16722

The nin anlamı yok

1 yıl önce

FrozenBloo

benim sorunum sadece buna deil ben basıyorum tuşa konuşuyorum direk yanlış diyor la daha tam konuşcakken bozuluyor uzun basıyorum gene olmuyor

1 yıl önce

polinaxx

ya söyleyemiyorum nedense sizdede öyle oluyor mu ?????

1 yıl önce

Alidemirhan41

The belirli egg yumurta yumurta(belirli)

8 ay önce

eylem925171

an egg belirli bir yumurtadır :-)

7 ay önce

KbraP

Şu an Bildiğimiz yumurtanın ingilizce sini konuşuyosunuz. Egg olduğunu 2-3.sınıfta öğrendiğinizi umuyorum.

6 ay önce