1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The egg and the chicken"

"The egg and the chicken"

Çeviri:Yumurta ve tavuk

February 28, 2014

26 Yorum


meldaaa5454

Egg herhangi bir yumurta , the egg ise belli . mesela dolaptaki yumurta


Selcen_Ozturk

düzeltme, "an egg" herhangi bir yumurta :)


Hsn162586

işte bu yüzden the kullanılıyor çünkü karşınızdaki kişi hangi yumurtadan bahsettiğinizi bilemez çünkü binlerce yumurta türü var ve the kullanarak bunu belirtiyorsunuz.


siziikgile

An egg bir yumurta oluyor :))


taylormx

hyr an egg bir yumurta the egg yumurta


al...ghj

Hayir the mesala kitap okuda the kullanılmaz fakat kitabı okuda the kullanılır kitap belirsiz herhangi bir kitap kitabı ise şu kitabı diyormus gibi onun kitabı kitabı iste belirtili


zgrGre1

Burada is yapilmiyor, mesela yumurtayi ye denseydi belli bir yumurta olacagi icin the konulurdu. An takisi yumurta ye denirken kullanilirdi. Burada herhangi bir yumurta olabilir.


Yasso___101

Çok basit niye bukadar tartışınız ki?


ahmedozer

The egg - yumurtayı demek olmaz mi.

Çünkü the bread- ekmeği diye geçiyordu


ZehranurCa8

Herhangi bir yumurtadan bahsedebilir


eda.34

ben tavuk ve yumurta yazdım kabul edmedi yağ


Filizahin12

Doğru yapmısım niye yanlış dediniz


Nora_feride_nora

The olan bir söz ile the olmayanin farki ne yaw burda bazen the kullnirken doğru bazende yalniş oluyor biri bana bunu söylesesin lütfen


Ghrjr

Yumurta ve tavuk.


AhmetUnalAlici

Aslında "o yumurta ve o tavuk" olması lazım, çünki önlerinde the var. Yani belirgin yapıyor... Yine de programı bildiğim için yumurta ve tavuk yazdım


munya101

Burda sorun var ben aynısını yaptım şikayetçiyim


Reyhan576811

Egg dendiğini kaç kere dinledim hiç anlaşılmıyor. Biz daha yeni öğreniyoruz. Teleffuz biraz daha düzgün olamazmı?


Nslhng

Are you serius?


EmineBerem1

Bu sorularda kedi bira


lordofmeow1

1 saattir soylemeye calisiyorum ama surekli dogru soyledigim seyleri bile yanlis gosteriyor


EfekanIIK

Of, ne abudik gubidik cümleler kuruyorsun Duolingo!


lila358656

Bu ne yaaaa the egg and the chicken yazıyodu bende yumurta ve tavuk yazdım ama yanlısmis doğrusu ise tavuk ve yumurta ne alakası var ufff

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.