A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nadrágod"

Fordítás:Your pants

4 éve

11 hozzászólás


BirtalanBa

Trousers?

2 éve

Mandarella

Miért nem jó válasz a The your pants?

4 éve

radnaitomi

Az angolban a főnév előtti pozícióban, ahol a névelő is áll ('determiner' helyzet) egyszerre maximum egy dolog állhat, vagy a 'the', vagy a 'your', a kettő együtt nem.

Az alábbi mind helyes, mert csak egy dolog van ott:

  • My children

  • Peter's children

  • The children

De nem helyes, mert két dolog van ott:

  • the your pants
4 éve

Mandarella

Így már értem, köszönöm :)

4 éve

Phineas11

Kösz

3 éve

kati.szebenyi

Miért men jó a

Your plans?

Kijavított, hogy a helyes válasz:

"Your jeans"

Ennek jelentése kicsit más mint a feladat :-) Ezt most így nagyon Nem értem :-)

4 éve

radnaitomi

A 'plans' szó azt jelenti 'tervek'. A 'nadrág': 'pants'.

4 éve

dudasmate

Én mindig is jeans-nek tanultam a nadrágot

3 éve

DinaSrs

Az nem csak a farmerre vonatkozik?

2 éve

hajdina70

Nekem ez az állatos leckében jött :)

1 éve

Barnus14

Eddig tôlem ezt még nem kérdezte

10 hónapja