"Er sieht seine Eltern möglichst oft."

Çeviri:O Annesini ve babasını mümkün olduğunca sık ziyaret ediyor.

January 18, 2017

14 Yorum


YucelBilgi

Anne Baba = Ebeveyn

January 24, 2017

SabineBergmann1

ziyaret etmek = besuchen vs görmek = sehen ebeveyn = Eltern

July 17, 2017

BK.Korkmaz

o annesini ve babasını mumkun oldukca sık goruyor neden olmuyor?

August 8, 2017

meltemzeynep

ebeveyn ve eltern farklı değil, aynı zamanda sehen ziyaret etmek değil,cümleden o anlam çıkar ama görmek yanlış olarak kabul edilmemeli

January 18, 2017

BK.Korkmaz

o onun ebeveynlerini mumkun oldukca sık goruyor neden yanlıs

August 1, 2017

BK.Korkmaz

anne ve babasını mumkun oldukca sık goruyor

ndn olmuyor?

August 1, 2017

Pelin48185

Ziyaret etmek besuchen degilmi.Bu ceviri neden boyle peki.o ebeveynlerini mumkun oldugunca sik goruyor kabul edilmeliydi dusuncesindeyim

October 19, 2017

IdilSimay

Bu yazılanları okusanız ve yanlışlıkları düzeltip, eksiklikleri giderseniz çok iyi olur!!!!!!!

September 6, 2018

IdilSimay

Görüyorum ki hala yanlışlarınızı düzeltmemişsiniz... Çalışın çalışın para veriyoruz size

December 21, 2018

SefaAlp2

Tartışma kısmına yetersiz olduklarını yazınca da hemen bozuluyorlar iki sene öncesinden kalma hatalar var sitede kimsenin düzelttiği yok. Bağış usulü çalışsalar anlarım ama aylık ücret kullanıcıdan para alan uygulama bide ahkam kesiyor.

January 31, 2019

ahmet13784

o anasini ve babasini mümkün oldugunca sik ziyaret ediyor da dogru olmali

July 7, 2018

Mina734009

O babasını ve annesini mümkün olduğunca sık görüyor neden olmuyor

November 29, 2018

SefaAlp2

" ebeveynlerini mümkün olduğunca sık sık ziyaret ediyor " kabul edilmeli .

January 31, 2019

humetin

O ana babasını mümkün olduğunca sık görüyor (Kabul edilmiyor !)

April 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.