1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er sieht seine Eltern möglic…

"Er sieht seine Eltern möglichst oft."

Çeviri:O Annesini ve babasını mümkün olduğunca sık ziyaret ediyor.

January 18, 2017

14 Yorum


YucelBilgi

Anne Baba = Ebeveyn


SabineBergmann1

ziyaret etmek = besuchen vs görmek = sehen ebeveyn = Eltern


BK.Korkmaz

o annesini ve babasını mumkun oldukca sık goruyor neden olmuyor?


meltemzeynep

ebeveyn ve eltern farklı değil, aynı zamanda sehen ziyaret etmek değil,cümleden o anlam çıkar ama görmek yanlış olarak kabul edilmemeli


BK.Korkmaz

anne ve babasını mumkun oldukca sık goruyor

ndn olmuyor?


BK.Korkmaz

o onun ebeveynlerini mumkun oldukca sık goruyor neden yanlıs


Pelin48185

Ziyaret etmek besuchen degilmi.Bu ceviri neden boyle peki.o ebeveynlerini mumkun oldugunca ❤❤❤ goruyor kabul edilmeliydi dusuncesindeyim


SilverMooon

Bu yazılanları okusanız ve yanlışlıkları düzeltip, eksiklikleri giderseniz çok iyi olur!!!!!!!


ahmet13784

o anasini ve babasini mümkün oldugunca ❤❤❤ ziyaret ediyor da dogru olmali


Mina734009

O babasını ve annesini mümkün olduğunca sık görüyor neden olmuyor


SilverMooon

Görüyorum ki hala yanlışlarınızı düzeltmemişsiniz... Çalışın çalışın para veriyoruz size


SefaAlp2

Tartışma kısmına yetersiz olduklarını yazınca da hemen bozuluyorlar iki sene öncesinden kalma hatalar var sitede kimsenin düzelttiği yok. Bağış usulü çalışsalar anlarım ama aylık ücret kullanıcıdan para alan uygulama bide ahkam kesiyor.


SefaAlp2

" ebeveynlerini mümkün olduğunca sık sık ziyaret ediyor " kabul edilmeli .


humetin

O ana babasını mümkün olduğunca sık görüyor (Kabul edilmiyor !)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.