Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sunday in November"

Çeviri:Kasımda pazar

4 yıl önce

21 Yorum


f.haliloglu

Sunday in november cumlesi pek manidar bi cumle gibi gelmedi bana. Hani uydurmak istesek nezaman geliyorsun - pazar- hangi pazar - kasımda pazar. gibi bir diyalog olur, ama o da kasımdaki hangi pazar diye devam eder. a sunday in november daha makul olabilirdi sanki

4 yıl önce

farukkomur

Sunday in November. Pazar kasımdadır olmalı. Ama kasımda pazar mış. Her türlüsü saçma bu örneğin. Kaldırılmalı. Bazı cümlelerde tmm mantık aramıyoruz ama bu mantıksızlığın da dışında...

3 yıl önce

Goktask

Pazar kasımda dedim kabul etmedi

3 yıl önce

melikegrigrigri

Kadın sunday and November diyooo

3 yıl önce

RahmanAdam

Saçma bir cümle olmuş. Kasım'daki pazar dedim kabul etmedi ki en makul çeviri bu olurdu herhalde...

4 yıl önce

civelekahmet

Katılıyorum

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Kasımda pazar" anlamiyorum çünkü "Sunday in November" anlama yok. "Kasımda pazar" örnekler verebilirmisiniz?

2 yıl önce

temocinale

gereksiz bir cümle , Kasım ayında dört pazar vardır, gibi bir cümle olabilir....

2 yıl önce

turkuazdelisi

saçma :)

2 yıl önce

Umut502667
Umut502667

007 serisine aday. Coming soon "Sunday in November" Pek yakında "Kasımda pazar"

2 yıl önce

MahirOztur1

çok saçma

2 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

mikrofon çalışmıyor ya

10 ay önce

mehmet96067

"Sunday in november" mantığının dışına çıkan, eşe dosta şaka yapmak amaçlı kullanılan cümle.

3 ay önce

efsane488545

Bu bir cümle değil

3 yıl önce

postaci82

bunu cümle içinde nasıl kullanabiliriz ki?

3 yıl önce

turuncc

kasımda güneş yazdım utanıyorum

2 yıl önce

YEDYZYETM

:)))

1 yıl önce

Teomer

"kasımdaki pazar" olaydı iyiydi

2 yıl önce

YEDYZYETM

PAZAR GÜNÜ KASİMDADIR YAZDIM KABUL ETMEDİ

1 yıl önce

softblumore

Kasim pazari neden olmaz ?

3 yıl önce

ARES61

Kasımın içinde pazar gibi düşünüyorlar

3 yıl önce