1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sunday in November"

"Sunday in November"

Çeviri:Kasımda pazar

February 28, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

f.haliloglu

Sunday in november cumlesi pek manidar bi cumle gibi gelmedi bana. Hani uydurmak istesek nezaman geliyorsun - pazar- hangi pazar - kasımda pazar. gibi bir diyalog olur, ama o da kasımdaki hangi pazar diye devam eder. a sunday in november daha makul olabilirdi sanki

February 28, 2014

farukkomur

Sunday in November. Pazar kasımdadır olmalı. Ama kasımda pazar mış. Her türlüsü saçma bu örneğin. Kaldırılmalı. Bazı cümlelerde tmm mantık aramıyoruz ama bu mantıksızlığın da dışında...

March 19, 2015

nacialican

Burda bir cümle yok ki am is are la kurulmamış kasımda-"dır" dır olamaz

July 9, 2019

Goktask

Pazar kasımda dedim kabul etmedi

August 23, 2014

melikegrigrigri

Kadın sunday and November diyooo

May 15, 2015

mehmet96067

"Sunday in november" mantığının dışına çıkan, eşe dosta şaka yapmak amaçlı kullanılan cümle.

May 2, 2018

RahmanAdam

Saçma bir cümle olmuş. Kasım'daki pazar dedim kabul etmedi ki en makul çeviri bu olurdu herhalde...

August 18, 2014

civelekahmet

Katılıyorum

August 30, 2014

jzlcdh

"Kasımda pazar" anlamiyorum çünkü "Sunday in November" anlama yok. "Kasımda pazar" örnekler verebilirmisiniz?

September 30, 2015

temocinale

gereksiz bir cümle , Kasım ayında dört pazar vardır, gibi bir cümle olabilir....

November 10, 2015

turkuazdelisi

saçma :)

November 20, 2015

Umut502667

007 serisine aday. Coming soon "Sunday in November" Pek yakında "Kasımda pazar"

July 30, 2016

MahirOztur1

çok saçma

August 3, 2016

xNurseGirlx

mikrofon çalışmıyor ya

October 14, 2017

KerasusKon

Bilen biri bu konuda açıklama yapmalı

August 21, 2018

MusaMert2

Pazar kasimda ile kasimda pazar arasinda turkcede bir fark yoktur.zaten ikiside anlamsiz .kasım ayinin hangi pazari.o belli degil.pazar ķasımda yazdim.kabul olmadı.kasimda pazar olacak mis.onu kabul etti.

January 20, 2019

efsane488545

Bu bir cümle değil

August 20, 2014

postaci82

bunu cümle içinde nasıl kullanabiliriz ki?

December 18, 2014

turuncc

kasımda güneş yazdım utanıyorum

August 23, 2015

YEDYZYETM

:)))

January 17, 2017

Teomer

"kasımdaki pazar" olaydı iyiydi

March 15, 2016

YEDYZYETM

PAZAR GÜNÜ KASİMDADIR YAZDIM KABUL ETMEDİ

January 17, 2017

softblumore

Kasim pazari neden olmaz ?

October 23, 2014

ARES61

Kasımın içinde pazar gibi düşünüyorlar

November 6, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.