"Ich habe einen Löffel."

Çeviri:Benim bir kaşığım var.

January 18, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


meltastepe

Cümlede ''einen'' dediği için çeviri ''bir kaşık'' olur.


NEBAHAT1789

Bir kaşiğim var olmalıydı


humetin

Doğru çeviri : (Benim) bir kaşığım VAR.


humetin

(Benim) (bir) kaşığım var. ein =
1. Pronomen (jemand, irgendeine[r] - man) - [ein[e]s (etwas) fehlt ihm: Geduld - Onda noksan olan (şey): Sabır.] - 2. Adverb = 1. imperativisch oder elliptisch als Hinweis an Schaltern, die zum Ein- und Ausschalten dienen 2. aus
3. Artikel = unbestimmter Artikel 4. Zahlwort =einer für alle und alle für einen (Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için)


humetin

Icha habe den Löffel - Kaşık bende.


Diana.888

"Bende bir kaşık var" neden olamaz?


humetin

Den Löffel habe ich. : Kaşık bende


humetin

Ich habe einen Freund : (Benim) bir arkadaşım var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.