1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She writes him a book."

"She writes him a book."

Μετάφραση:Αυτή του γράφει ένα βιβλίο.

January 18, 2017

5 σχόλια


PanosZanos

Αυτή γράφει σ'αυτόν ένα βιβλίο


melenexito

γιατί δεν μπαίνει το άρθρο to μετά το ρήμα she write(s) to me...


D_..
Mod

Το 'to' δεν είναι άρθρο. Κάποιες φορές χρειάζεται και κάποιες όχι στη σύνταξη της πρότασης, ανάλογα με το ρήμα.


littlelers

Γεια σας παιδια να σας ρωτησω κατι?Αν κανουμε test no big κατι σαν small οχι ενωτητας τοτε δεν μπωρουμε να πατησουμε παραλήψει για αυτο που ακους? γιατι δεν καταλεβαινω πολλα αμερικανικα αγγλικα.


littlelers

Ευχαριστω για την κατανόηση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.