1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everyone likes the results o…

"Everyone likes the results of this version."

Çeviri:Herkes bu versiyonun sonuçlarını beğendi.

February 28, 2014

5 Yorum


cevatim

likes nasil gecmis zamanmis gibi begendi olmus

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

genis zaman da olur. Ama Turkcede bu tip durumlar sikca gecmis zaman kullaniyoruz. Su anda gorup begendimiz bir elbise icin "Elbiseyi cok begendim" diyoruz, "ELbiseyi cok begenirim/begeniyorum" degil. veya su anda ozlmekte oldugumuz birisi icin "Seni cok ozledim" diyoruz. vs. Ama Ingilizcede genis zaman kullaniliyor.

February 28, 2014

Zafer Aydın

Bu tarz örnekli îzahlarınız bütün tereddütleri yok ediyor, teşekkürler.

April 2, 2014

cevher3

likes geniş zamandır . herkes sonuçları beğenir

October 7, 2014

pup179367

Versiyon ya da yorum yazmak arasında ne fark var? Bunu yanlış saymanız sinir bozucu oluyor.

October 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.