"Am zweiten Tag kommen sie."

Çeviri:Onlar ikinci gün geliyorlar.

1 yıl önce

4 Yorum


Junghami
Junghami

Gelirler yazıyorum geliyorlar diyor. Geniş zaman ve şimdiki zaman ayrımı yok ki Almancada

1 yıl önce

saliha939864

Aynen yani

7 ay önce

ihsanatas

ikinci günde geliyorlar. neden olmuyor burada bulunan "am" -de, -da anlamını ver miyor mu? yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler..

1 yıl önce

Kamuran663219

Tarihlerde am kullanilir am "an dem" in kısaltılmışı dir. An ; de-da olarak ta kullanilir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.