"Am zweiten Tag kommen sie."

Çeviri:Onlar ikinci gün geliyorlar.

January 19, 2017

6 Yorum


Junghami

Gelirler yazıyorum geliyorlar diyor. Geniş zaman ve şimdiki zaman ayrımı yok ki Almancada

November 3, 2017

saliha939864

Aynen yani

May 5, 2018

ihsanatas

ikinci günde geliyorlar. neden olmuyor burada bulunan "am" -de, -da anlamını ver miyor mu? yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler..

January 19, 2017

Kamuran663219

Tarihlerde am kullanilir am "an dem" in kısaltılmışı dir. An ; de-da olarak ta kullanilir

June 5, 2017

SefaAlp2

" ikinci gün geliyorsunuz " diyemez miyiz sonuçta " Sie " nin siz anlamı da var ?

January 24, 2019

future534057

büyük yazılması gerek. "Am zweiten Tag kommen Sie" şeklinde.

July 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.