"She produces milk."

Fordítás:Tejet termel.

March 1, 2014

28 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Kenermester1

Erkel Ferenc tejet termel eme eszetlen eszperente nyelven? esetleg Ferenc helyett egy kegyenc fegyenc melyet Ferenc fejett s tejmester lett? mert ezzel sem lenne lehetetlen esetem persze meglehet ezt elcsesztem...de nem eme ezetlen nyelvet megtartanom ...ó ba....


Kenermester1

cseppet sem rettenetes...


Shibelion

Na ez egy kissé érdekesen hangzik...


Bagyes

Itt egy nőnemű tehénről van szó :-)


Shibelion

Ez meg úgy hangzik, mintha lenne hímnemű tehén is... :D


GGABI2

Ha belegondolunk, hogy manapság a dobozos tejet is tejporból állítják elő, ilyen értelemben még a "He" is jó lenne.


GbornSzab

Ez a példamondat díjnyertes! Illetve a 7 hozzászóló ! Felüdülés volt olvasni ezt az oldal. Már is jobb kedvem lett.


rpdHorvth1

Ha valakinek tejelő tehenei vannak, az tejet termel. Szerintem. Tehát tejtermelő. És lehet akár hímnemű is. Pl Tejtermelő ágazat. http://www.agraragazat.hu/hir/tejtermeles-magyarorszagon-2000-2013


Tamas51

Minden szavad helytálló. Ezt én mondom mint egy diplomás állattenyésztő. Ez a sok eszement agyalás ezekben a hozzászólásokban a tejtermelés szónak a helyéről a magyar nyelvben számomra egyáltalán nem volt felüdülés. Felért egy letaglózással.


CzinegeFerenc

A milk hanganyaga először valami molk volt, utána a szótárban meghalgattam ott melk hangzott el. Visszamentem a feladathoz ott már a szótárnak megfelelően melk hangzott el. Vagy rosszul hallok, vagy a program hozta először hibásan????? Ezért aztán a válaszom nem került elfogadásra.


johalasz46

Lassan rááll a fülünk is . . . - gyakorlás után egyre jobb. . . - 2020.12.


LszlSzalay1

Sokadszorra sem értem a milk hangzását


johalasz46

Már javulgat...És a fülünk is idomul...- 2020.12.


nemetmoni

Magyarul a tejet, sajtot készítjük és nem termeljük...:(


Berndsndor

helyes választ adtam és mégsem adta meg.


Tamas51

Mi volt az a helyes válasz, ki és mit nem adott meg? Egyébként igazad van és igenis adja meg!


polokov

tejet állít elő, elfogadja


Johnny209255

Én mobilon Duo-zok. Roppant érdekes, hogy a feladat elhangzásakor egy elég kellemetlen kiejtéssel hallható a mondat. Amikor a milk-et mondja közben szinte még béget is, mint egy birka. Az értékelés után eljutok erre az oldalra, ahol a kis hangszóró ikonra kattintva ismét meghallgathatom a mondatot, csak itt már egy szép kiejtésű és kellemes zöngésű női hang mondja. Ez miért van? A kellemes hangszín és a jó kiejtés csak annak jár, aki már nekifutott a feladatnak? ;)


csimarlaszlo

Ez csak azért van mert nem a nyelv tanítás itt a cél hanem az hogy megérts mindenféle beszéd hibás, négy általánost nyolc év alatt végzett segédmunkás-helyettest, amikor túristaként eltévedsz Kanada kellős közepén, ahol még a franciát is törve beszélik. Egyébként ha eleget gyakorolsz, nem azt fogod érteni amit mond a gép hang, hanem tudni fogod mit akart mondani.


Melinda876345

Ez a helyes Ő tejet termel.


orshyfromhungary

Én azt hallottam hogy sheep

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.