A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She produces milk."

Fordítás:Tejet termel.

4 éve

24 hozzászólás


Kenermester1

Erkel Ferenc tejet termel eme eszetlen eszperente nyelven? esetleg Ferenc helyett egy kegyenc fegyenc melyet Ferenc fejett s tejmester lett? mert ezzel sem lenne lehetetlen esetem persze meglehet ezt elcsesztem...de nem eme ezetlen nyelvet megtartanom ...ó ba....

3 éve

Kenermester1

cseppet sem rettenetes...

3 éve

Kenermester1

meglehet ...

3 éve

Kenermester1

nem mert eszed vesztetted s neked eme versed el lett cseszve eme okbó...ba...

3 éve

Kenermester1

hehehe te se lehetsz rettenthetetlen eme nyelven ellenfelem

3 éve

Shibelion

Na ez egy kissé érdekesen hangzik...

4 éve

Bagyes
Bagyes

Itt egy nőnemű tehénről van szó :-)

4 éve

Shibelion

Ez meg úgy hangzik, mintha lenne hímnemű tehén is... :D

4 éve

aptg.gabi

:D

4 éve

jcsabax
jcsabax

Miért ne lehetne? Egy szarvasmarha is átoperáltathatja magát (legfeljebb az a kérdés, műtét után minek nevezzük).

1 éve

aptg.gabi

:D

4 éve

GGABI2

Ha belegondolunk, hogy manapság a dobozos tejet is tejporból állítják elő, ilyen értelemben még a "He" is jó lenne.

3 éve

GbornSzab

Ez a példamondat díjnyertes! Illetve a 7 hozzászóló ! Felüdülés volt olvasni ezt az oldal. Már is jobb kedvem lett.

3 éve

rpdHorvth1

Ha valakinek tejelő tehenei vannak, az tejet termel. Szerintem. Tehát tejtermelő. És lehet akár hímnemű is. Pl Tejtermelő ágazat. http://www.agraragazat.hu/hir/tejtermeles-magyarorszagon-2000-2013

3 éve

Tamas51

Minden szavad helytálló. Ezt én mondom mint egy diplomás állattenyésztő. Ez a sok eszement agyalás ezekben a hozzászólásokban a tejtermelés szónak a helyéről a magyar nyelvben számomra egyáltalán nem volt felüdülés. Felért egy letaglózással.

2 éve

LszlSzalay1

Sokadszorra sem értem a milk hangzását

3 éve

nemetmoni

Magyarul a tejet, sajtot készítjük és nem termeljük...:(

3 éve

dzsu12

Tejtermelő

1 éve

Berndsndor

helyes választ adtam és mégsem adta meg.

5 hónapja

Tamas51

Mi volt az a helyes válasz, ki és mit nem adott meg? Egyébként igazad van és igenis adja meg!

5 hónapja

polokov

tejet állít elő, elfogadja

3 hete

Bauer01

A tejhamisító lebukott végre:)

4 éve

Kergabi

Az miért nem jó, hogy "Ő gyártja a tejet" ? Például tejporból, nagyüzemi módszerekkel.

3 éve

NexusAsus1

Szerintem akkor a milk elé kell a the is.

3 éve