Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I feel like seeing the city."

Çeviri:Canım şehri görmek istiyor.

4 yıl önce

19 Yorum


aoskdaosdkoas

biri bana bu cümleyle ilgili bilgi verebilir mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

feel like bir kalıptır:

http://dictionary.reference.com/browse/feel+like?s=t

25. feel like, Informal. to have a desire for; be favorably disposed to: I don't feel like going out tonight. Do you feel like a movie?

yani yukarıdaki cümleyi "canım şehri görmek istiyor" gibi de çevirebiliriz.

4 yıl önce

husonet

Ben anlamadım verdiğiniz linkte açıklayacı değil selcen hanım rica etsem ozetleyerek anlatirmisiniz. Feel like ne kalıbidir

2 yıl önce

aoskdaosdkoas

teşekkürler

4 yıl önce

eelma
eelma

çok sağ olun. emeğinizin karşılığını vermek mümkün değil..

3 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

"Feel like" gibi hissetmek, canı istemek. Kalıptan zaten belli oluyor I feel like canım istiyor seeing the city, şehri görmek. Umarim açiklama anlaşılmıştır. Henüz bende öğrenme aşamasındayım :) ancak bu kadar açiklayabildim

2 yıl önce

strange.r
strange.r

kalıbı bilmeden çevirmeye çalıştım :) şehri görüyor gibi hissediyorum dedim

2 yıl önce

dragutplat

Bu soruyu turkce sordu ingilizce bunun aynisini yazdim. Kabul etmedi. İ would like seeing the city olarak dogru olacak dedi. Bir sistem hatasi saniyorum.

3 yıl önce

Savas1453
  1. Feel like (idiom):: canı istemek/ düşünmek / inanmak
2 yıl önce

vsgungor

Canim sehri gormek ister neden olmadi???

2 yıl önce

sbetl

Cunku genis zamanda yazmissim simdigi zaman olacakti (istiyor)

1 ay önce

bilgekaganylmz

Doğru yaptım ama "feel like" canım istiyor mu demek?

1 yıl önce

ahmetmus2004

Cevap aynı olduğu halde "yanlış" diyor, bu durum düzeltilmeli,

10 ay önce

seval34169

I feel like spaghetti gibi mi?

10 ay önce

Ferhat349330

"Şehri görüyor gibi hissediyorum" şeklinde çevrilemez mi?

3 ay önce

Burcu756992

Neden Want kullanmiyor,feel like ile arasindaki fark nedir

2 ay önce

strange.r
strange.r

Şehri görmek canım istiyor dedim

2 ay önce

Leylaengel

Feel like "gibi hissetmek" degil mi

2 hafta önce

Leylaengel

Şehir gibi hissettim oluyo cevap

2 hafta önce