"I feel like seeing the city."

Çeviri:Canım şehri görmek istiyor.

4 yıl önce

23 Yorum


aoskdaosdkoas

biri bana bu cümleyle ilgili bilgi verebilir mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

feel like bir kalıptır:

http://dictionary.reference.com/browse/feel+like?s=t

25. feel like, Informal. to have a desire for; be favorably disposed to: I don't feel like going out tonight. Do you feel like a movie?

yani yukarıdaki cümleyi "canım şehri görmek istiyor" gibi de çevirebiliriz.

4 yıl önce

husonet

Ben anlamadım verdiğiniz linkte açıklayacı değil selcen hanım rica etsem ozetleyerek anlatirmisiniz. Feel like ne kalıbidir

2 yıl önce

aoskdaosdkoas

teşekkürler

4 yıl önce

eelma
eelma

çok sağ olun. emeğinizin karşılığını vermek mümkün değil..

5 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

"Feel like" gibi hissetmek, canı istemek. Kalıptan zaten belli oluyor I feel like canım istiyor seeing the city, şehri görmek. Umarim açiklama anlaşılmıştır. Henüz bende öğrenme aşamasındayım :) ancak bu kadar açiklayabildim

2 yıl önce

strange.r
strange.r

kalıbı bilmeden çevirmeye çalıştım :) şehri görüyor gibi hissediyorum dedim

2 yıl önce

dragutplat

Bu soruyu turkce sordu ingilizce bunun aynisini yazdim. Kabul etmedi. İ would like seeing the city olarak dogru olacak dedi. Bir sistem hatasi saniyorum.

3 yıl önce

Savas1453
  1. Feel like (idiom):: canı istemek/ düşünmek / inanmak
2 yıl önce

vsgungor

Canim sehri gormek ister neden olmadi???

2 yıl önce

sbetl

Cunku genis zamanda yazmissim simdigi zaman olacakti (istiyor)

2 ay önce

seval34169

I feel like spaghetti gibi mi?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Doğru yaptım ama "feel like" canım istiyor mu demek?

1 yıl önce

ahmetmus2004

Cevap aynı olduğu halde "yanlış" diyor, bu durum düzeltilmeli,

1 yıl önce

Ferhat349330

"Şehri görüyor gibi hissediyorum" şeklinde çevrilemez mi?

5 ay önce

Burcu756992

Neden Want kullanmiyor,feel like ile arasindaki fark nedir

4 ay önce

strange.r
strange.r

Şehri görmek canım istiyor dedim

3 ay önce

Leylaengel

Feel like "gibi hissetmek" degil mi

2 ay önce

Leylaengel

Şehir gibi hissettim oluyo cevap

2 ay önce

mehmet22842

Türk olanlar üst puan atsın

1 ay önce

mehmet22842

Türk olan atsın bir puan

1 ay önce

Gndoan7

Bir de ingilizcede iki fiil yanyana yalin halleriyle gelmez diye aciklama yaparlar. Bu ne şimdi? Kural dışı, kalıp... Kalıbınıza tüküreyim, bari kural mural yok, ezberleyin işte diyen biri çıksa da alnından öpsem.

1 ay önce

EbubekirO1

Ya şurdan yürüyün gidin

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.