"He has another friend."

Μετάφραση:Αυτός έχει ακόμα ένα φίλο.

January 20, 2017

7 σχόλια


Sotos942459

αυτος εχει κι αλλο φιλο ειναι λαθος?????

January 20, 2017

kalelsa

Γιατί είναι λάθος να πω: αυτός έχει άλλον ένα φίλο?

May 21, 2017

Bacilic

Αγαπητοί kalelsa και Sotos942459 δεν είστε λάθος απλά το μάθημα είχε μείνει αρκετό καιρό χωρίς διαχειριστές και υπάρχουν πολλές ελλείψεις.
Προς το παρών προστέθηκαν άλλες 85 εναλλακτικές μεταφράσεις αυτής της πρότασης.

December 4, 2018

kalelsa

Όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν η προηγούμενη χρειάζεται τελικό νι

June 15, 2017

har.1

Το γραφω σωστα και μου το βγαζει λαθος

October 21, 2017

uoLL8

Καλησπέρα σας!

Η αλήθεια είναι ότι εδώ που βρέθηκα βρίσκω εκφράσεις έξω από την καθημερινότητά μου και είναι πολύ πιθανό να καταλαβαίνω λάθος ή να δίνω λάθος νόημα στις λέξεις. Στην περίπτωση αυτή απάντησα "αυτός έχει κι άλλο φίλο" και με έβγαλε λάθος. Έχετε τη καλοσύνη να μου εξηγήστε πως αλλοιώνεται το πνεύμα της φράσης από την δική μου ερμηνεία;

Φιλικά Κλεάνθης

December 28, 2018

Bacilic

Είναι ολόσωστη, απλά υπήρχε η εκδοχή με το αόριστο άρθρο "αυτός έχει κι έναν άλλο φίλο".
Προστέθηκε και χωρις άρθρο.
Ευχαριστούμε πολύ.

January 5, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.