1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He has another friend."

"He has another friend."

Μετάφραση:Αυτός έχει ακόμα ένα φίλο.

January 20, 2017

8 σχόλια


Sotos-Volos

αυτος εχει κι αλλο φιλο ειναι λαθος?????


kalelsa

Γιατί είναι λάθος να πω: αυτός έχει άλλον ένα φίλο?


Bacilic

Αγαπητοί kalelsa και Sotos942459 δεν είστε λάθος απλά το μάθημα είχε μείνει αρκετό καιρό χωρίς διαχειριστές και υπάρχουν πολλές ελλείψεις.
Προς το παρών προστέθηκαν άλλες 85 εναλλακτικές μεταφράσεις αυτής της πρότασης.


kalelsa

Όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν η προηγούμενη χρειάζεται τελικό νι


uoLL8

Καλησπέρα σας!

Η αλήθεια είναι ότι εδώ που βρέθηκα βρίσκω εκφράσεις έξω από την καθημερινότητά μου και είναι πολύ πιθανό να καταλαβαίνω λάθος ή να δίνω λάθος νόημα στις λέξεις. Στην περίπτωση αυτή απάντησα "αυτός έχει κι άλλο φίλο" και με έβγαλε λάθος. Έχετε τη καλοσύνη να μου εξηγήστε πως αλλοιώνεται το πνεύμα της φράσης από την δική μου ερμηνεία;

Φιλικά Κλεάνθης


Bacilic

Είναι ολόσωστη, απλά υπήρχε η εκδοχή με το αόριστο άρθρο "αυτός έχει κι έναν άλλο φίλο".
Προστέθηκε και χωρις άρθρο.
Ευχαριστούμε πολύ.


Jon345104

Not sure is this masculine And would feminine be Αυτός έχει ακόμη μία φίλη


jaye16

Yes, and yes.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.