Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nemohla jsem spát."

Překlad:I could not sleep.

před 1 rokem

7 komentářů


borecmisak

I could not to sleep by nešlo? Děkuji

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Neslo. Po CAN se nedava sloveso v infinitivu

před 1 rokem

Honza47643

I did not could sleep?

před 10 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

Can/could je modální sloveso, to už pomocné do/did nepotřebuje.

před 10 měsíci

Daniel350515

Proc nejde: I couldn't sleep"?

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

melo by. Mne to system prijal. My tyto formy nevypisujeme, ale system je sam umi prijmout. Je ale hodne haklivy na to, zda pouzijete spravne znamenko pro apostrof.

před 5 měsíci

marulin3
marulin3

Nemohla bych spat. Taky to jde?

před 3 měsíci