1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O beni net görüyor."

"O beni net görüyor."

Çeviri:She sees me clearly.

March 1, 2014

15 Yorum


ZeiKaikon

-ing eki gelmesi gerekmez mi simdiki zamanda

August 3, 2016

YuseinAli

seeing diye bir şey olmaz. love think see gibi ekler ing almadan şimdiki zamana uyarlanırlar. I see you dediğimde bu "seni görürüm" olarak değil "seni görüyorum" (veya bir kalıp olarak "seni anlıyorum") anlamında kullanılır. Aynı şekilde I love you seni seviyorum ve I think about you Seni düşünüyorum olarak çevrilmelidir

August 3, 2016

glsm646290

Dediginiz gibi kaliplarda degisiklik oluyo olabilir ama simdiki zamanda fiiller ing eki almalidir

June 12, 2017

Erkan467365

She clearly sees me. Şeklinde niye Olmuyor. Teşekkürler

January 15, 2019

yenerkabatas

Yok ya ben yapamıcam heralde. Her seferin de farkli yerlerde kullanılıyor bu zarflar. Kolay yolu yok mu bunun.?

May 18, 2019

itaylanbkr

şu adverb-verb kullanımını açıklayan bir bölüm var mı site içerisinde bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla 'genellikle' adverbler verbden önce kullanılır. şöyle yazdığımda neden hatalı kabul ediyor anlamıyorum; she clearly sees me.

türkçesi de böyle; 'o beni görüyor net' demiyoruz. yanlış mıyım?

March 1, 2014

itaylanbkr

yani adverb'un görevi verb hakkında ekstra bilgi vermek değil mi? benim verdiğim cevap en fazla devrik sayılabilir, hatalı değil diye düşünüyorum. bu sık yaşadığım bir sorun hep hatalı kabul ediliyor. : )

March 1, 2014

Selcen_Ozturk

hatalı değil ikisi de doğru. kabul etmiyorsa eklenmediğindendir. Sizinki gibi kullanılmasında bi sakınca yok ama Adverbler daha sıklıkla cümle sonunda kullanılıyor.

March 1, 2014

omjio

Senin yorumlarina bayiliyom hocam...

January 6, 2016

betulacar2

He she farkini belirtmemis ki hep boyle oluyor duzeltilmeli

September 6, 2015

Selcen_Ozturk

soruları doğru okuyun. çevirilerde ikisi de kabul edilir. şıklı sorularda ise her zaman

bütün doğru şıkları işaretleyin

yazıyor

September 6, 2015

kerimcan629268

clearly yerine obviouslyn.. aynı anlamı taşımaz mı

January 5, 2017

Bra596974

sorunun türkçesi şimdiki zaman ingilizce kullanılan kalıp geniş zaman??

August 16, 2017

Teymur632

He , she farki belirtilmemis

November 11, 2017

MehmetAydn393394

He sees clearly me de nasıl bir hata var bazen zarfların yerini karıştırıyorum

December 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.