"Вона хоче сукню."

Переклад:She wants a dress.

1 рік тому

4 коментарі


olexiyy

а в підказках не пише a

1 рік тому

Nordry
Nordry

Це слово є злічуваним, вжите у однині, воно не входить до переліку унікальних назв чи інших випадків, коли вживається означений артикль... У реченні ніщо не вказує на конкретизацію... Все це вказує на необхідність наявності тут артикля "а" :)

6 місяців тому

DmitryBree

Поясніть будь ласка чому тут є артикль, a у випадку "the boy wants bread" немає. Дякую

8 місяців тому

Nordry
Nordry

"Хліб" в англійській мові поняття незчислюване і, за виключенням цілком певних випадків, де є можливою конкретизація (наприклад, якщо на столі є кілька різновидів хліба і Ви просите подати Вам саме той, який Ви хочете, а не будь-який). А от сукня - цілком піддається обчисленню і, якщо вона одна і з контексту про неї нічого не відомо, то обов'язково вживається з неозначеним артиклем.

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.