"The turtles eat bread."

Fordítás:A teknősök kenyeret esznek.

4 éve

12 hozzászólás


szidike1

Inkabb tanuljunk mint kritizalodjunk , vegul is ezert vagyunk ezen az oldalon

4 éve

Ferenc.
Ferenc.

Érdemes megnézni a "turtle" többi jelentését is. Lehet, hogy a helyes fordítás nem kétéltűekre, hanem kétlábúakra és nem hüllőkre hanem emlősökre vonatkozik, de akár még madár is lehet. (Aki nem ismeri tényleg szótárazza ki!)

4 éve

RolandGajd

A teknősbékák az előbb rizset esznek.. most kenyeret... egeszsegtelenek majd megya hasuk

3 éve

r0b33

nos igen. ugyanúgy sündisznó sincs bár ebben az esetben nem áll fenn a faji fertő fogalma :D

4 éve

Csacsika2

mi most nem biológiát tanulunk !

4 éve

r0b33

ha annyira hasogatjuk azt a bizonyos szőrszálat, legközelebb tessék szíves megpróbálni turtlefrog (na, ez már tényleg teknősbéka :D ) kifejezést használni és megreklamálni, hogy ha az sem működik...

4 éve

NagyKriszt13

Igazadvan!:)))

3 éve

Dr.Synclea

A teknősök pizzát is esznek

1 éve

LillaVincz

Mint Michelangelo, Raffaello, Leonardo és Donatello

1 éve

aicps

A teknősbéka A szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.

4 éve

MrkusJuszi

A teknos beka miota eszik kenyeret? XD

1 éve

titaTati2

Nekem a "turtles' szó kiejtésével van bajom. Az ango "t" olyan mint a magyar d, de nem az, ejtsd mintha z-ét akarnál mondani, de nem z. Hát ez nem megy.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.