1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The turtles eat bread."

"The turtles eat bread."

Fordítás:A teknősök kenyeret esznek.

March 1, 2014

14 hozzászólás


szidike1

Inkabb tanuljunk mint kritizalodjunk , vegul is ezert vagyunk ezen az oldalon


Ferenc.

Érdemes megnézni a "turtle" többi jelentését is. Lehet, hogy a helyes fordítás nem kétéltűekre, hanem kétlábúakra és nem hüllőkre hanem emlősökre vonatkozik, de akár még madár is lehet. (Aki nem ismeri tényleg szótárazza ki!)


RolandGajd

A teknősbékák az előbb rizset esznek.. most kenyeret... egeszsegtelenek majd megya hasuk


r0b33

nos igen. ugyanúgy sündisznó sincs bár ebben az esetben nem áll fenn a faji fertő fogalma :D


lelod

Ha a teknősbéka kenyeret akkor Duolingo mit ehet {=


aicps

A teknősbéka A szó használata helytelen, mert két faj keveredik benne: a hüllők és a kétéltűek faja. A "teknősbéka" hüllő. És rendszertanilag helyes megnevezése: teknős.


Dr.Synclea

A teknősök pizzát is esznek


LillaVincz

Mint Michelangelo, Raffaello, Leonardo és Donatello


Csacsika2

mi most nem biológiát tanulunk !


r0b33

ha annyira hasogatjuk azt a bizonyos szőrszálat, legközelebb tessék szíves megpróbálni turtlefrog (na, ez már tényleg teknősbéka :D ) kifejezést használni és megreklamálni, hogy ha az sem működik...


7-mateo-7

Bár szerintem már most is lehetne reklamálni.


7-mateo-7

"Kihagytál egy szóközt" (mondaná Duó).

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.