1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yemeğin bir bölümünü bır…

"Ben yemeğin bir bölümünü bıraktım."

Çeviri:I left part of the meal.

March 1, 2014

16 Yorum


Merve874063

Bir bölümünü diyor neden a part değil ?


aslanyuguf

arkadaşlar, eğer yemek meal olarak çevirilecekse kelime anlamı neden food gözüküyor? bu tarz çelişkili ifadeler sürekli yanlış yapmamıza sebep oluyor.


Selcen_Ozturk

ipuçları size yardım etmek için "genel" olarak orada duran şeyler. her cümleye özgün değil o yüzden her zaman önünüzdeki cümlede uygun olacak diye bir şey yok. Ama genel olarak en uygun ipucu en üste çıkar.


MuratFehmi

"I left a part of my meal" olmaz mı?


aaelamine

Olmaz. Seninki "Ben yemeğimin bir bölümünü bıraktım" demek.


tolga.gok13

leave ı düzenli zannettim leaved yazdım left i görünce aklıma geldi hata yaptğım. keşke düzensiz fiillerin 2. ve 3. hallerini soran bir alıştırmada olsan man nedir diyip adam dememiz gibi leave yazsa 2. hali dese filan bizde yazsak bunlarıda öğrenmiş oluruz tamamen tabi yapılabilcek bir şey mi bilmiyorum bir öneri sadece saygılar


Alian98239

"Bir bölümü= a part of" olması gerekir.


Tuncay348143

Bence I left some part of the meal olmalı. Çünkü meal ( öğün) sayılamaz .yani a part of olmaz.


mer426956

I left a portion of the dish niy olmuyor


saint341

dish : genel olarak tabak/bulaşık v.s demek bildiğiniz gibi


Yalp94

Meal yerine neden food olmuyor


Necmi26349

the part of the meal ile part of the meal aradindaki fark nedir.


PeyamiBayr1

Seçenekler arasında a yok, bu haliyle soruya doğru yanıt verilemez.


inciSemiz1

Bence food olmalı


nayil5

"a part" olmalı


AliceMorgan21

Neden "meal " ın onune "the " getirildi ? Yani neden "I left part of meal " degil de " I left part of the meal "?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.