"Hangileri benim eteklerim?"

Çeviri:Which are my skirts?

March 1, 2014

46 Yorum


zekim1

Are yi kullanmak zorundamiyiz

July 31, 2014

asybrcn

Isim cümlelerinde yardımcı fiili (am,is,are,do,does vb.) kullanmak zorundayız. Soru yaparken de yardımcı fiilleri kullanmamız gerekir. Soru cümlesi; Soru kalıbı + yardımcı fiil + Özne + Fiil + nesne vb. sıralamasıyla olur. Bunlardan eksik olan ise zaten cevapta istenendir.

September 30, 2014

KAMERNUR

evet

October 31, 2014

Can65813

Evet , are şimdiki zamanda kullanılır.geniş zamanda kullanılmaz.(am, is, are)

December 30, 2018

Zeynep841093

Which skirts are mine? Olur mu

September 15, 2018

Zeynep841093

Evet olur

September 15, 2018

sacmabiri

Olmadi

September 20, 2018

eserten85

oldu

August 17, 2019

CasooM

Which skirts are mine yazdım kabul etti. Niye böyle yazdım ben de bilmiyorum :) İzlediğim altyazılı dizilerin etkisi olsa gerek.

September 19, 2014

Primalshade

Bu da doğrudur

July 16, 2018

kyr

Which are my the skirts?Neden kabul etmedi?

August 23, 2014

asybrcn

'The' yı eklemeniz yanlış olmuş. Zaten 'benim eteklerim (my skirts)' diyerek belirli yapıyorsunuz.

September 30, 2014

bilge43

Do ve does görmedik daha ? Nerde kullanıyoruz ?

September 19, 2014

asybrcn

'Do ve does' geniş zamanın yardımcı fiilleridir. Do > I , you , we , they Does > he , she , it

September 30, 2014

KAMERNUR

which skirts mine niye olmuyorr acıklaya bılırmısınız please please

October 31, 2014

daybreaker21

Anlamsız kelime dizilişi üstelik yardımcı fiil yok burda

March 15, 2018

NergisTAYL

Which skirts are mine olacak

June 21, 2018

KAMERNUR

acıklayacak biri yok mu

October 31, 2014

KAMERNUR

my yerine mine olmaz mı acıklayın lutfen

October 31, 2014

SerkanSalk

yanlis diyor ama dogru program.iyice sapitti ama.duzeltilsin

January 3, 2015

eymaErikli

Ben which ones şeklinde kullandim kabul etmiyo

January 28, 2015

eye_candyys

my benim demek neden her cevabını veriyo

March 13, 2015

Madunist

Ben de which are these my skirts kullandım kabul etmedi

March 24, 2015

AliEmreK.

Which skirts are my. Böyle olmaz mı

April 20, 2015

razrushost

Olamaz çünkü öyle yapınca anlam bozukluğu olur. Türkçe'nin ve İngilizce'nin gramer'i farklıdır. Ancak şöyle olabilir: Which skirts are mine? Ama zaten bu cümlenin karşılığı bu olamaz.

July 5, 2015

AliEmreK.

Teşekkür ederim.

July 6, 2015

razrushost

Birşey değil :)

July 6, 2015

razrushost

Olamaz.

July 4, 2015

razrushost

Which ones are my skirts? olması gerekmezmiyidi?

July 4, 2015

AliEmreK.

Olamaz. :)

July 4, 2015

razrushost

:D

July 5, 2015

omroyun13341

soru kalıbına uymak gerekir

April 27, 2017

alsegu

Which skirts are mine diye bir soru olmaz demi

August 29, 2018

isa352868

Which that are my skirt.. olur mu kabul etmedi

April 10, 2019

Aysima366094

Which my are skirts olmaz mı diğer cümlelerde is are özneden sonra gelmişti bu cümlede neden öyle değil

May 20, 2019

RVEYDEBALA

"Which ones are my skirts" olmaz mı??

June 18, 2019

doukan263503

do kullanılır mıydı burda

July 27, 2019

ozanyamur

Neden is değilde are

August 6, 2019

nurbuyukyi

which one of those are my skirts olmaz mı

May 31, 2014

alicankarakas

Senin cevabin ' bunlardan hangisi benim eteklerim ' gibi oluyor sanki

June 29, 2014

Turker90

which'in altına baktım which ones yazıyordu öyle yazsaydım doğru olur muydu?

August 16, 2014

mr.ulu

Ben öyle yaptim, kabul etti.

August 31, 2014

aysen.aysa

Is yazdim are nerde kullaniyoruz

August 27, 2014

zeynepatesss

Am - Ben ( I )

Is - 3. Tekil Şahıslar ( he she it )

Are - Çoğullar ( we you they )

Not = you hem sen hem de siz anlamına gelir ama her zaman are olarak kullanılır

September 6, 2014

yigitdenktas

is olmaz mı

April 21, 2014

asybrcn

'Is' tekil öznelerle, 'Are' çoğul öznelerle kullanılan yardımcı fiillerdir. Burada da öznemiz çoğuldur.

September 30, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.