1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hangileri benim eteklerim?"

"Hangileri benim eteklerim?"

Çeviri:Which are my skirts?

March 1, 2014

60 Yorum


Zeynep841093

Which skirts are mine? Olur mu


Muhammed761520

am is are bildigim kadariyla sorulardan sonra ve zamirlerden sonra gelirler isimden sonra gelmez


zekim1

Are yi kullanmak zorundamiyiz


asybrcn

Isim cümlelerinde yardımcı fiili (am,is,are,do,does vb.) kullanmak zorundayız. Soru yaparken de yardımcı fiilleri kullanmamız gerekir. Soru cümlesi; Soru kalıbı + yardımcı fiil + Özne + Fiil + nesne vb. sıralamasıyla olur. Bunlardan eksik olan ise zaten cevapta istenendir.


Enes136493

Çoğul olduğu için are geliyor bu arada ona dikkat et. Shoe olsa is olacaktı.


SomeLrv

Şu are is konusuna bi açıklık getirin neye göre ne kullanıcaz arkadaş


Rojin386742

They ve you olunca are,he she ve it olunca is kullanıyoruz:):):)


Duygu681500

Shoes de de is getirdim kabul etti ama


Can65813

Evet , are şimdiki zamanda kullanılır.geniş zamanda kullanılmaz.(am, is, are)


Cemil331556

Bence evet... Are olmak zorunda diye biliyordum.. sizce ?


_zeynepdilbaz_

Kusun cok guzelmis ben de ona benzer bir sey almak istiyorum :))) (diss atmayin len;D)


Ebru626715

Bende "are" Yazmadan cevapladim, hatalı buldu


CasooM

Which skirts are mine yazdım kabul etti. Niye böyle yazdım ben de bilmiyorum :) İzlediğim altyazılı dizilerin etkisi olsa gerek.


cezayirli

Which skirts are mine : Hangi etekler benim

Which are my skirts : Hangileri benim eteklerim

Which one is my skirt : Hangisi benim eteğim

Kullanım aynı Türkçe deki gibi, 3 sorudan hangisi sorulsa aynı şeyi anlayabiliriz fakat sonuçta yazılış kuralları farklıdır.


bilge43

Do ve does görmedik daha ? Nerde kullanıyoruz ?


asybrcn

'Do ve does' geniş zamanın yardımcı fiilleridir. Do > I , you , we , they Does > he , she , it


RVEYDEBALA

"Which ones are my skirts" olmaz mı??


alicelikk1923

"Which skirts are mine" bu şekilde yazınca kabul etti. Konuşurken de söylemek doğru olur mu ?


KAMERNUR

which skirts mine niye olmuyorr acıklaya bılırmısınız please please


daybreaker21

Anlamsız kelime dizilişi üstelik yardımcı fiil yok burda


NergisTAYL

Which skirts are mine olacak


KAMERNUR

acıklayacak biri yok mu


SerkanSalk

yanlis diyor ama dogru program.iyice sapitti ama.duzeltilsin


eymaErikli

Ben which ones şeklinde kullandim kabul etmiyo


eye_candyys

my benim demek neden her cevabını veriyo


Madunist

Ben de which are these my skirts kullandım kabul etmedi


AliEmreK.

Which skirts are my. Böyle olmaz mı


razrushost

Olamaz çünkü öyle yapınca anlam bozukluğu olur. Türkçe'nin ve İngilizce'nin gramer'i farklıdır. Ancak şöyle olabilir: Which skirts are mine? Ama zaten bu cümlenin karşılığı bu olamaz.


AliEmreK.

Teşekkür ederim.


razrushost

Birşey değil :)


razrushost

Which ones are my skirts? olması gerekmezmiyidi?


omroyun13341

soru kalıbına uymak gerekir


alsegu

Which skirts are mine diye bir soru olmaz demi


isa352868

Which that are my skirt.. olur mu kabul etmedi


Aysima366094

Which my are skirts olmaz mı diğer cümlelerde is are özneden sonra gelmişti bu cümlede neden öyle değil


doukan263503

do kullanılır mıydı burda


ozanyagmur

Neden is değilde are


ULVFurkan

hata var . which skirts are mine ? veya which ones are my skirts? olmalı


SomeLrv

Yeter artık yaaaaaaa


edaozmennn

"Which ones are my skirts" olmuyo neden


Zehra855121

Which skirt is mine neden olmuyor?


mustafa3465

Which skirts are my? neden olmadı?


brenazan

"which skirts are mine?" daha iyi olmaz mıydı..


Mert3131

Which one is my skirt neden hatalı?


musnil

Is ve are farki ne bilen varsa yardimci olsun lutfen


refikatakan

İlk 10'a girmek için beynim durmuş şekilde soru yapmaya devam ediyorum. Tamamen anlamsız gelmeye başladı.


gdt721167

1 harf ya 1 harff niye deli ediyonuz beni


eylul2156

Offf benim dediğim de olur bu uygulama tek bir cevap kabul ediyor yani cümlemi google çeviri ye yazdım sonuç aynı yani daha nediyimki


Ayenur826789

Offf en sonunda canım bitio üzüliimmm


1mlkdg

Sorunun cevapları hatalı, iki cevap şıkkında, wich are my skirts? Seçeneği var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.