"Hangileri benim eteklerim?"

Çeviri:Which are my skirts?

4 yıl önce

34 Yorum


zekim1

Are yi kullanmak zorundamiyiz

4 yıl önce

asybrcn

Isim cümlelerinde yardımcı fiili (am,is,are,do,does vb.) kullanmak zorundayız. Soru yaparken de yardımcı fiilleri kullanmamız gerekir. Soru cümlesi; Soru kalıbı + yardımcı fiil + Özne + Fiil + nesne vb. sıralamasıyla olur. Bunlardan eksik olan ise zaten cevapta istenendir.

4 yıl önce

KAMERNUR

evet

4 yıl önce

Zeynep841093

Which skirts are mine? Olur mu

2 ay önce

Zeynep841093

Evet olur

2 ay önce

sacmabiri

Olmadi

2 ay önce

Turker90

which'in altına baktım which ones yazıyordu öyle yazsaydım doğru olur muydu?

4 yıl önce

mr.ulu

Ben öyle yaptim, kabul etti.

4 yıl önce

kyr

Which are my the skirts?Neden kabul etmedi?

4 yıl önce

asybrcn

'The' yı eklemeniz yanlış olmuş. Zaten 'benim eteklerim (my skirts)' diyerek belirli yapıyorsunuz.

4 yıl önce

CasooM

Which skirts are mine yazdım kabul etti. Niye böyle yazdım ben de bilmiyorum :) İzlediğim altyazılı dizilerin etkisi olsa gerek.

4 yıl önce

Primalshade
Primalshade

Bu da doğrudur

4 ay önce

bilge43

Do ve does görmedik daha ? Nerde kullanıyoruz ?

4 yıl önce

asybrcn

'Do ve does' geniş zamanın yardımcı fiilleridir. Do > I , you , we , they Does > he , she , it

4 yıl önce

KAMERNUR

which skirts mine niye olmuyorr acıklaya bılırmısınız please please

4 yıl önce

daybreaker21

Anlamsız kelime dizilişi üstelik yardımcı fiil yok burda

9 ay önce

NergisTAYL

Which skirts are mine olacak

5 ay önce

KAMERNUR

acıklayacak biri yok mu

4 yıl önce

KAMERNUR

my yerine mine olmaz mı acıklayın lutfen

4 yıl önce

SerkanSalk

yanlis diyor ama dogru program.iyice sapitti ama.duzeltilsin

3 yıl önce

eymaErikli

Ben which ones şeklinde kullandim kabul etmiyo

3 yıl önce

eye_candyys

my benim demek neden her cevabını veriyo

3 yıl önce

Madunist
Madunist

Ben de which are these my skirts kullandım kabul etmedi

3 yıl önce

AliEmreK.

Which skirts are my. Böyle olmaz mı

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Olamaz çünkü öyle yapınca anlam bozukluğu olur. Türkçe'nin ve İngilizce'nin gramer'i farklıdır. Ancak şöyle olabilir: Which skirts are mine? Ama zaten bu cümlenin karşılığı bu olamaz.

3 yıl önce

AliEmreK.

Teşekkür ederim.

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Birşey değil :)

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Olamaz.

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Which ones are my skirts? olması gerekmezmiyidi?

3 yıl önce

AliEmreK.

Olamaz. :)

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

:D

3 yıl önce

emreakd42

which are 'the' my skirts ?

1 yıl önce

omroyun13341

soru kalıbına uymak gerekir

1 yıl önce

alsegu
alsegu

Which skirts are mine diye bir soru olmaz demi

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.