1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We found the milk."

"We found the milk."

Fordítás:Megtaláltuk a tejet.

March 1, 2014

24 hozzászólás


fectroll

Mondjam, vagy mutassam, hogy hol??? :D :D :D


gotaTemesv

Szerintem ennek present perfectben kéne lennie. A találtunk tejet,azért nem jó,mert ott van benne a the. A mondat helyes fordításához kellene egy határozószó,anélkül viszont present perfect. Szerintem hibás a feladvàny.


theonlymeezz

"tejet találtunk" ???? ez nagyon nem jó?


VargaMihly1

Temesvári Ágotánál lesz a jó válasz szerintem. A megtaláltuk a tejet fordítás mögött -én legalábbis azt érzem-, hogy éppen most találtuk meg. We have found the milk vagy We have just find the milk. Lenne a jó feladvány.


Revand

Mi találtuk a tejet - pont ugyanaz. Tanuljanak már meg végre magyarul!


ironcameleon

We are the ones who found the milk. - Mi találtuk (meg) a tejet.


ZsmbokGza

Miért nincs lassított szövegmondás? Ez már a többedik eset, hogy érthetetlenül hadarnak.


BaloghTams19

Ez a pasi mindig nagyon viccesnek találja a tejet, úgy hangsúlyozza.


Nyulpacsker

"a tejet mi találtuk" miért nem jó? Valaki tud erre választ köszönöm


Tacsika

Szó szerint: "Mi találtuk a tejet" vagyis nem loptuk! Ez miért nem jó!?


[törölt felhasználó]

    We found milk.


NagyEmlia

    A tej már csak ilyen: rejtőzködik!!! Úgy kell kicsalogatni a tehénből! ;)


szakii89

    Megkaptuk a tejet. Úgy gondolom ez is helyes


GusztvHara

    megkerestük a tejet azaz megtaláltuk,amit keresünk azt megtalálhatjuk


timi722

    Mi találtunk tejet ? Szerintem ez is jó .


Cristall2015

    Nem fogadta el hogy Találtunk tejet. - na akkor ezt hogy mondom angolul?


GereVince

    Találtunk tejet. Ez a jó. Megtaláltuk a tejet, de hol?????? Ez nem jó.


fectroll

    Köszönjük Emese, de miért nem jó?


GereVince

    Hogy mondják angolul: Találtunk tejet?


EnikLrincz

    Szerintem azert megtalaltuk a tejet mert ott van a "the"


Tamas51

    GereVince, "Do we found milk?"

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.