A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We found the milk."

Fordítás:Megtaláltuk a tejet.

4 éve

21 hozzászólás


farkasadam20003

Hol?

4 éve

fectroll
fectroll

Mondjam, vagy mutassam, hogy hol??? :D :D :D

3 éve

aptg.gabi

;)

4 éve

quruc90

:D

3 éve

theonlymeezz

"tejet találtunk" ???? ez nagyon nem jó?

3 éve

Nyulpacsker

"a tejet mi találtuk" miért nem jó? Valaki tud erre választ köszönöm

3 éve

GusztvHara

megkerestük a tejet azaz megtaláltuk,amit keresünk azt megtalálhatjuk

3 éve

timi722

Mi találtunk tejet ? Szerintem ez is jó .

3 éve

Tacsika
Tacsika

Szó szerint: "Mi találtuk a tejet" vagyis nem loptuk! Ez miért nem jó!?

2 éve

gotaTemesv

Szerintem ennek present perfectben kéne lennie. A találtunk tejet,azért nem jó,mert ott van benne a the. A mondat helyes fordításához kellene egy határozószó,anélkül viszont present perfect. Szerintem hibás a feladvàny.

2 éve

balint123133
balint123133

We found milk.

1 éve

VargaMihly1

Temesvári Ágotánál lesz a jó válasz szerintem. A megtaláltuk a tejet fordítás mögött -én legalábbis azt érzem-, hogy éppen most találtuk meg. We have found the milk vagy We have just find the milk. Lenne a jó feladvány.

1 éve

NagyEmlia

A tej már csak ilyen: rejtőzködik!!! Úgy kell kicsalogatni a tehénből! ;)

1 éve

Revand
Revand

Mi találtuk a tejet - pont ugyanaz. Tanuljanak már meg végre magyarul!

9 hónapja

szakii89

Megkaptuk a tejet. Úgy gondolom ez is helyes

6 hónapja

Cristall2015

Nem fogadta el hogy Találtunk tejet. - na akkor ezt hogy mondom angolul?

3 éve

GereVince

Találtunk tejet. Ez a jó. Megtaláltuk a tejet, de hol?????? Ez nem jó.

3 éve

fectroll
fectroll

Köszönjük Emese, de miért nem jó?

3 éve

GereVince

Hogy mondják angolul: Találtunk tejet?

3 éve

EnikLrincz

Szerintem azert megtalaltuk a tejet mert ott van a "the"

2 éve

Tamas51

GereVince, "Do we found milk?"

2 éve