1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Két személy halt meg."

"Két személy halt meg."

Fordítás:Two persons died.

March 1, 2014

10 hozzászólás


sebesbal

"The words people and persons can both be used as the plural of person, but they have slightly different connotations. People is by far the commoner of the two words and is used in most ordinary contexts: a group of people; there were only about ten people; several thousand people have been rehoused. Persons, on the other hand, tends now to be restricted to official or formal contexts, as in this vehicle is authorized to carry twenty persons; no persons admitted without a pass" https://en.oxforddictionaries.com/definition/person

Érdemes hozzászólás előtt ráguglizni...


racsili

Lefordítanád röviden???


ironcameleon

Hivatalos közegek használják a person-t többes számban (pl. a zsaruk), a köznapi nyelvben people-t mondanak helyette.


bence86

Ezt most picit én sem értem a szám a mondat elején ilyen esetben nem elég hogy csak person legyen vagy ugyan úgy kell az -s mint minden más többes esetén?


gwandal

Nem biztos, hogy jol ertem a problemadat, de ha egynel tobb dologrol van szo, az mindig tobbes szam az angolban


ritacicc

A person többesszáma a people.


farkasadam20003

that would be people


BorosanEszter

A person nem eleve több személyt jelent?


vasvariistvan

Nem, lásd az előtted szólót!


DZoli6

Elfogadta. Two people died. : 2018.11.25.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.