A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Két személy halt meg."

Fordítás:Two persons died.

4 éve

8 hozzászólás


farkasadam20003

that would be people

4 éve

bence86

Ezt most picit én sem értem a szám a mondat elején ilyen esetben nem elég hogy csak person legyen vagy ugyan úgy kell az -s mint minden más többes esetén?

4 éve

gwandal

Nem biztos, hogy jol ertem a problemadat, de ha egynel tobb dologrol van szo, az mindig tobbes szam az angolban

4 éve

RebekaLaka

Nincs olyan, hogy persons.

3 éve

sebesbal

"The words people and persons can both be used as the plural of person, but they have slightly different connotations. People is by far the commoner of the two words and is used in most ordinary contexts: a group of people; there were only about ten people; several thousand people have been rehoused. Persons, on the other hand, tends now to be restricted to official or formal contexts, as in this vehicle is authorized to carry twenty persons; no persons admitted without a pass" https://en.oxforddictionaries.com/definition/person

Érdemes hozzászólás előtt ráguglizni...

1 éve

ritacicc

A person többesszáma a people.

10 hónapja

BorosanEszter

A person nem eleve több személyt jelent?

3 hónapja

vasvariistvan

Nem, lásd az előtted szólót!

2 napja