Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben elmayı yerim."

Çeviri:I eat the apple.

4 yıl önce

13 Yorum


yalcinakturk

Burada neden "the" ekini kullanıyoruz ?

4 yıl önce

Aynur594766

Elmayi diyor o yüzden yi eki icin

3 ay önce

OrhanAltip

The kesinlik anlami katiyor arkadaslar

4 yıl önce

YigitMoham

Evet sibel ozen dogru. The elmayi belirtiyor. Bilinen elmayi yiyor. Bir elma yerim derken I eat an apple, deriz.

4 yıl önce

AdemAli3

I apple eat olmuyo

2 yıl önce

SibelOzen

Bence elmayi dedigi icin olabilir ben elma yerim deseydi I eat a apple olurdu sanirim

4 yıl önce

MehmetCeyh

I eat an apple olurdu yani..

4 yıl önce

1berk1

dediğimi algılamıyorrrrrrrrrrrrrrr

3 yıl önce

AdemAli3

Teker teker söyle

2 yıl önce

zeynep3467

I am eat the apple neden olmaz

1 yıl önce

oguz737400

"am" sadece fiili bulunmayan cümlelerde kullanilir

4 ay önce

hale533344

Eat ve eats arasindaki fark ne

4 ay önce

dogner
dogner

I you we they gelince EAT he she it gelince EATS

4 gün önce