1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben elmayı yerim."

"Ben elmayı yerim."

Çeviri:I eat the apple.

March 1, 2014

11 Yorum


yalcinakturk

Burada neden "the" ekini kullanıyoruz ?

March 1, 2014

Aynur594766

Elmayi diyor o yüzden yi eki icin

June 2, 2018

LeylaArinE

ben the kullanmadım yanlış dedi ne fark var hepsi doğru the yok

May 2, 2019

vasevl

Ben elma yerim, deseydi "I eat apple." derdik. Orada "elmayı" dediği için (belirtildiği için) "the" ekini eklememiz gerekiyor. "I eat the apple." cümlesi "Ben elmayı yerim," anlamı taşır. O belirtme hâl ekini "the" kelimesi verir.

July 21, 2019

OrhanAltip

The kesinlik anlami katiyor arkadaslar

July 12, 2014

LeylaArinE

tm teşekkürler

May 2, 2019

YigitMoham

Evet sibel ozen dogru. The elmayi belirtiyor. Bilinen elmayi yiyor. Bir elma yerim derken I eat an apple, deriz.

April 18, 2014

mit476540

Aynen senin gibi dusunuyorum

February 17, 2019

hale533344

Eat ve eats arasindaki fark ne

May 12, 2018

dogner

I you we they gelince EAT he she it gelince EATS

September 10, 2018

DenizCx

Ben anlamadım sürekli an kullanırken bu sefer the kullandık. Ben elma yerim de an, ben elmayı yerimde the kullanılıyor olabilir mi?

October 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.