"A macskáik vizet isznak."

Fordítás:Their cats drink water.

4 éve

12 hozzászólás


rolikabajnok

Egyes szám harmadik személyben (he, she, it) mindig "s"-re végződik az ige, kivéve ha többes számról van szó de nézz utána a könyvekben jobban meg van fogalmazva...

4 éve

eva.kiss.1969

mikor "drink" és mikor "drinks" Nem ártana leírni a szabályt is, mert nem világos.Valaki légyszi! köszönöm!

4 éve

lilla.hoss

Ko

4 éve

Ancsi.bangtan

Ha egyes szám 3. Személy (she , he,it) akkor kell az s betű.

3 éve

kisboszi26

The their cats drink water. Miért nem jó?Ott van az A .

4 éve

Maminti.
Maminti.

Személynévmás előtt nem szabad névelőt használni! http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml

4 éve

KelemenMargit2

their cats water drink - miért nem fogadta el? meg tudná valaki magyarázni?

4 éve

Ancsi.bangtan

Water drink. Ebben az esetben ez így nem hiszem ,hogy helyes. Ha megvan adva ,hogy az a szegény szerencsétlen állat mit iszik akkor a cselekvést az igét írom elóre. Lehet magyarul úgy mondod vizet iszik,de angolul a cselekvés van wlől.

3 éve

KelemenMargit2

köszönöm szépen a választ!

3 éve

Ancsi.bangtan

Kérdezném én, a : Their cats Are drink water. Mondat miért nem jó???? Én ugy tudom hogy ha cselekvés van személy után mindig ki kell rakni a be alakot(am , is ,are). Legalábbis az iskolában így tanultuk

3 éve

iAmAndris

Egyszerű jelenben (amikor általában vizet isznak) nem kell az are és drink alakban kell lennie az igének, tehát Their cats drink water. Folyamatos jelenben (amikor ebben a pillanatban isznak vizet) kell az to be létige és a főigét pedig -inges alakban kell írni, tehát Their cats are drinking water.

3 éve

Zeroexchanger

miért nem rakunk are-t a cats után ?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.