Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man drinks."

Çeviri:Adam içer.

0
4 yıl önce

52 Yorum


BurakBoyra

Cunku o icer diyoruz o kim He bundan dolayi s aliyor tamamen gramerle alakali

20
Cevap ver3 yıl önce

erdigk

Ben de anlamadım neden s takısı geliyor

17
Cevap ver3 yıl önce

sena423207

He she it de s takisi gelir

14
Cevap ver2 yıl önce

Esma108127

He she it yok burda

4
Cevap ver1 yıl önce

Sude619

Man he oluyor

3
Cevap ver1 yıl önce

parlayanZL

Aynen

1
Cevap ver2 yıl önce

NerminKult

Nbr sena

-2
Cevap ver2 ay önce

caglardirmikci

zaten s takısı glmiş durumda doğru cevap veriyor

8
Cevap ver4 yıl önce

ezgimgs

Yanii

2
Cevap ver2 yıl önce

Blent603894

He she it de "s" takisi aliyor he erkek she de kadin it cansiz varliklar, genis zaman oldugu icin "s" takisi geliyor dogrumu

4
Cevap ver10 ay önce

incikin_
incikin_

Evet geniş zamanda olumlu cümlelerde ve yalnızca özne "he/she/it"e karşılık geldiğinde fiile -s getiriyoruz.

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink. (veya "The man and the woman drink.")

9
Cevap ver10 ay önce

Halil554785

Açıklayıcı olmuş tesekkür ederim

1
Cevap ver2 ay önce

Zekeriya75534

Neden s takısı

3
Cevap ver1 yıl önce

HalitYk1

He she it te s takısı alır onun dışında almaz

2
Cevap ver2 yıl önce

HakanBaspi

Geniş zamanda eğer özne 3.tekil şahıslardan biriyse "s" takısı alır tabi olumlu cümlede.

2
Cevap ver1 yıl önce

elif752539

Çok guzel ellerinize sağlik

1
Cevap ver2 yıl önce

Sait542728

The tekil o anlamini tasidigi icin s takisi geliyor degil mi

1
Cevap ver1 yıl önce

AyeglLeyla

I you we they gelince s takısı gelmez

1
Cevap ver1 yıl önce

abankorkud

Zor ya!!!!

1
Cevap ver1 yıl önce

ieatwqe

Drink ile Drinks kafamı karıştırıyor Mesela, The man drink olsa olur mu O şekilde yazdım yanlış dedi

0
Cevap ver3 yıl önce

aslisah1

Tek kisiden bahsediliyorsa fiile s takisi gelir.

-5
Cevap ver3 yıl önce

koraybaba12345ks

çok güzel ve kolay

0
Cevap ver2 yıl önce

halil953872

E bide benn

0
Cevap ver2 yıl önce

HazelGl

Gramer bilmediğim için anlamadım

0
Cevap ver2 yıl önce

min.donmez

bunun neresi zor?

0
Cevap ver2 yıl önce

abankorkud
0
Cevap ver1 yıl önce

ariiinihattt

Nasil

0
Cevap ver1 yıl önce