"Themandrinks."

Çeviri:Adam içer.

4 yıl önce

36 Yorum


BurakBoyra

Cunku o icer diyoruz o kim He bundan dolayi s aliyor tamamen gramerle alakali

3 yıl önce

erdigk

Ben de anlamadım neden s takısı geliyor

4 yıl önce

sena423207

He she it de s takisi gelir

2 yıl önce

Esma108127

He she it yok burda

1 yıl önce

Sude619

Man he oluyor

1 yıl önce

parlayanZL

Aynen

2 yıl önce

caglardirmikci

zaten s takısı glmiş durumda doğru cevap veriyor

4 yıl önce

ezgimgs

Yanii

2 yıl önce

Blent603894

He she it de "s" takisi aliyor he erkek she de kadin it cansiz varliklar, genis zaman oldugu icin "s" takisi geliyor dogrumu

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Evet geniş zamanda olumlu cümlelerde ve yalnızca özne "he/she/it"e karşılık geldiğinde fiile -s getiriyoruz.

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink. (veya "The man and the woman drink.")

1 yıl önce

Halil554785

Açıklayıcı olmuş tesekkür ederim

6 ay önce

musa633539

Teşekkürler

1 ay önce

Zekeriya75534

Neden s takısı

1 yıl önce

HalitYk1

He she it te s takısı alır onun dışında almaz

2 yıl önce

HakanBaspi

Geniş zamanda eğer özne 3.tekil şahıslardan biriyse "s" takısı alır tabi olumlu cümlede.

2 yıl önce

elif752539

Çok guzel ellerinize sağlik

2 yıl önce

Sait542728

The tekil o anlamini tasidigi icin s takisi geliyor degil mi

2 yıl önce

AyeglLeyla

I you we they gelince s takısı gelmez

1 yıl önce

abankorkud

Zor ya!!!!

1 yıl önce

ieatwqe

Drink ile Drinks kafamı karıştırıyor Mesela, The man drink olsa olur mu O şekilde yazdım yanlış dedi

4 yıl önce

koraybaba12345ks

çok güzel ve kolay

3 yıl önce

halil953872

E bide benn

2 yıl önce

HazelGl

Gramer bilmediğim için anlamadım

2 yıl önce

min.donmez

bunun neresi zor?

2 yıl önce

abankorkud
1 yıl önce

ariiinihattt

Nasil

1 yıl önce

sadk723786

Man oznesi icin nesen s takisi kullaniliyor.

1 yıl önce

arif86046

Yok mu bunun aciklamasini yapacak biri

1 yıl önce

Zafer982404

Cok zorya annamiyorum

1 yıl önce

rveydanida

He,she ve it de 's' takısı kullanılır...

1 yıl önce

djmehmetkoc

S takısı çok saçma

1 yıl önce

eminacima

The nin anlami nedir bilen varmi ?

1 yıl önce

ibrahim-sami

The boy eats bread= oglan ekmek. The boy eats the bread= oglan ekmegi yer.. Ekmek ve ekmegi!

8 ay önce

ibrahim-sami

Ozur .. ilk cumle eats a bread olacakti...

8 ay önce

emre459618

Ay ben şok ( l l şoks )

10 ay önce

smiglAkgn

Ya neden drinks

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.