1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man drinks."

"The man drinks."

Çeviri:Adam içer.

March 1, 2014

39 Yorum


BurakBoyra

Cunku o icer diyoruz o kim He bundan dolayi s aliyor tamamen gramerle alakali


erdigk

Ben de anlamadım neden s takısı geliyor


sena423207

He she it de s takisi gelir


Esma108127

He she it yok burda


Enes748823

The man he olmuyor mu


TuranCan18

İngilizce'de onu kasteden herseyde fiilin sonuna "s" takısı gelir. Burada man derken o sahsini kastettigimiz icin gelmistir


caglardirmikci

zaten s takısı glmiş durumda doğru cevap veriyor


Blent603894

He she it de "s" takisi aliyor he erkek she de kadin it cansiz varliklar, genis zaman oldugu icin "s" takisi geliyor dogrumu


incikin_

Evet geniş zamanda olumlu cümlelerde ve yalnızca özne "he/she/it"e karşılık geldiğinde fiile -s getiriyoruz.

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink. (veya "The man and the woman drink.")


Halil554785

Açıklayıcı olmuş tesekkür ederim


mete440027

*****Neden the man yaziliyor da sadece man yazilmiyor the kelimesinin anlami ne orada *****


HalitYk1

He she it te s takısı alır onun dışında almaz


min.donmez

bunun neresi zor?


HakanBaspi

Geniş zamanda eğer özne 3.tekil şahıslardan biriyse "s" takısı alır tabi olumlu cümlede.


MuratUnal5

Peki "the "niye geliyo onu anlamadım


Selen155297

Ama ister drinks yaparız ister drink yaparız bunlarda benim hep kafam karışıyor ama


elif752539

Çok guzel ellerinize sağlik


Sait542728

The tekil o anlamini tasidigi icin s takisi geliyor degil mi


AyeglLeyla

I you we they gelince s takısı gelmez


sadk723786

Man oznesi icin nesen s takisi kullaniliyor.


arif86046

Yok mu bunun aciklamasini yapacak biri


ruveydanida

He,she ve it de 's' takısı kullanılır...


eminacima

The nin anlami nedir bilen varmi ?


ARS404

Ulan O adam içer İLE ADAM İÇER AYNIIIIIII (demi)


ahshakkwwo

Tamamen dikkat hatasından canım gitti


Kbra572624

S takısı HD she It tr tek gelir I you we they de s takısı gelmez ondan


Kbra572624

He she It yok ama adam diyor adam he ye girer o yuzden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.