1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Kobieta je ryż."

"Kobieta je ryż."

Tłumaczenie:The woman eats rice.

March 1, 2014

20 komentarzy


NinaGorajs

Nie musi być określenia ,,THE ,,


KrzysztofP628282

Mi pojawilo sie ze musi byc THE


pyrcink

Szybciej czytałem, że "the" sugeruje liczbę mnogą tzn. the women, a jakby miało być woman to byłoby a, a nie the, czyli "a woman", " the women", jednak tu jest the woman, kmini ktoś o co chodzi?


Ciacho9876

The woman- ta kobieta, the women- te kobiety, the - ta, te, ci, ten


Veroanika

Jest taka zasada, że przy 3osobie liczby pojedyńczej czyli on ona ono dodaje się końcówkę "s".


JuliaKutyba

Czemu nie może być bez The?


Natalia294745

Bez sensu jest to "the"


Ciacho9876

The- ta, to, te, tę, ci, ten


NataliaPod1

Czemu czasami dodaje sie do eat 's' w 3 osobie l. Poj a czasami nie?


WiolaCwiek

Bo ona je dlatego dodajemy s, gdyby byloby napisane ja jem wtedy nie dodajemy


Albert668858

Dlaczego nie uznaje odpowiedzi moja odpowiedź kest poprawna


polaimisia

Wreszcie umiem pisać the


polaimisia

Mi pojawilo sie rze powinno być "the,, a nie bylo takiego napisu


TomaszDbro16

Raz napisałem The woman eats rice było źle, teraz napisałem The woman eats A rice też jest źle


JulciaXd

NataliaPod1 też tego nie wiem


dziuniula

jaka jest zasada ?


Dawkub1000

jak to ???!!!!???:(


pakoj2

I like fucks woman


Karol880818

Błąd na błędzie: 1. drugi czasownik z końcówką "s", poprawnie by było w formie bezokolicznika "to fuck" lub "fucking" (nie mogą stać dwa czasowniki obok siebie w tej samej formie-końcówka "s" nam nie pomoże). 2. w języku angielskim rzeczownik w l.poj nie może stać samotnie, jeżeli jakąś jedną kobietę "a woman", konkretną "the woman" - określ się. 3. na pewno chodziło ci o jedną kobietę? na co by nie spojrzał to cienki bolek jesteś

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij