1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The duck swims."

"The duck swims."

Çeviri:Ördek yüzer.

March 1, 2014

23 Yorum


ramazanakbulut0

ben orde ki "s"yi çoğul eki zanetim . hayvanlarda "s" eki geliyo dimi


Hilal145592

Niye swims biri açıklayabilir mi


Deniz134234

İnanmıyorummmmm


birgariphu

Aleyküm selam


Zeynep832505

Ya sesimi yanlis algiliyor


Yaseminakr11

Cok kolay ama bir kelimeye basarken tamam a kayarsa kotu olur


rem62717

Evet çok kolay ama yanlış algılıyor


SaidAhmetG

Kaç kez doğru söyledim yanlış diyor anlamadım


Ouzhan136443

Algılamıyo dediğimi


maramalkasem111

Ya sesim yanliş alganiliyor


EVVAL913662

"S" takisindan gidiyorum canlari arttirsaniz daha guzel olur


Senanur39186

Neden 'the fish swim' oluyor da bu cümle 'the duck swims' oluyor sonundaki (s) takısı neye göre getiriliyor?


ferizeramazan

duck_dog telaffuzunu nasil ayirabilirim


sitare979917

'Ordek yuzer' diye kac defa söylediysem kabul ettiremedim. Bunun nesi yanlis


Buglemolak

Yok ördek yüzmez ...BİLİYORUZ BUNU

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.