"Theduckswims."

Çeviri:Ördek yüzer.

4 yıl önce

15 Yorum


ramazanakbulut0

ben orde ki "s"yi çoğul eki zanetim . hayvanlarda "s" eki geliyo dimi

2 yıl önce

SOD1999
4 ay önce

SOD1999

İstanbul

4 ay önce

ZehraNurGe2

Selamunaleykum

2 yıl önce

birgariphu

Aleyküm selam

1 yıl önce

gulniihals

Aleyküm Selam

6 ay önce

kran92628

Bende o ördek yuzer sandim öyle yazdim yanlis cikti

2 yıl önce

AbdullahTo876427

O zaman insan patisini yalst diyelim

2 yıl önce

PsikopatEl

Gbh

2 yıl önce

Zeynep832505

Ya sesimi yanlis algiliyor

2 yıl önce

zeynepgkme2

Yahu Şükran orada ıt mı var

2 yıl önce

Yaseminakr11

Cok kolay ama bir kelimeye basarken tamam a kayarsa kotu olur

1 yıl önce

Yaseminakr11

Cok kotu oldu

1 yıl önce

rem62717

Ben de söylemeye çalıştım doğru söyledim yani onun okuduğu gibi söyledim ama kabul etmediniz o ben orda okunan gibi söylediğime göre sizde yanlışlık var bir daha hak verin ya da doğru yapın yani doğru kabul edin yoksa elimden bir terslik çıkçak size dava açıcam çünkü ingilizce benim için çok önemli bir dil yani hayatta olmassa olmazım !!!!!!!!!!!!!!!

1 hafta önce

rem62717

Evet çok kolay ama yanlış algılıyor

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.