1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The duck swims."

"The duck swims."

Çeviri:Ördek yüzer.

March 1, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

ramazanakbulut0

ben orde ki "s"yi çoğul eki zanetim . hayvanlarda "s" eki geliyo dimi

July 25, 2016

kran92628

Bende o ördek yuzer sandim öyle yazdim yanlis cikti


birgariphu

Aleyküm selam


AbdullahTo876427

O zaman insan patisini yalst diyelim


Zeynep832505

Ya sesimi yanlis algiliyor


zeynepgkme2

Yahu Şükran orada ıt mı var


Yaseminakr11

Cok kolay ama bir kelimeye basarken tamam a kayarsa kotu olur


rem62717

Evet çok kolay ama yanlış algılıyor


SaidAhmetG

Kaç kez doğru söyledim yanlış diyor anlamadım


Ouzhan136443

Algılamıyo dediğimi


Deniz134234

İnanmıyorummmmm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.