"The duck swims."

Çeviri:Ördek yüzer.

4 yıl önce

34 Yorum


ramazanakbulut0

ben orde ki "s"yi çoğul eki zanetim . hayvanlarda "s" eki geliyo dimi

2 yıl önce

SOD1999
2 ay önce

SOD1999

İstanbul

2 ay önce

ZehraNurGe2

Selamunaleykum

2 yıl önce

birgariphu

Aleyküm selam

1 yıl önce

gulniihals

Aleyküm Selam

4 ay önce

FeyzaTun1

Aleykümselam

1 yıl önce

kran92628

Bende o ördek yuzer sandim öyle yazdim yanlis cikti

2 yıl önce

AbdullahTo876427

O zaman insan patisini yalst diyelim

1 yıl önce

PsikopatEl

Gbh

1 yıl önce

Zeynep832505

Ya sesimi yanlis algiliyor

1 yıl önce

zeynepgkme2

Yahu Şükran orada ıt mı var

1 yıl önce

Yaseminakr11

Cok kolay ama bir kelimeye basarken tamam a kayarsa kotu olur

1 yıl önce

Yaseminakr11

Cok kotu oldu

1 yıl önce

sermin61

Çok koly

2 yıl önce

esma566760

Bencede

10 ay önce

Selcukveli1

Ürdek yüzer yazdım kabul etti

2 yıl önce

cysnx
cysnx

the duck swims değil de Türkçe söylenişiyle 'sıvams' gibi söylenmiş bir kontrol ederseniz sevinirim.

2 yıl önce

AbdullahTo876427

Kizmaya basliyorum ordek yuzer yok ordek yuzermis hayvanlari bu derece sanki insan mis gibi cumlerle ya cok sacma bi son verin

1 yıl önce

ahmetavc10

50 kere dinledim kadının aynısını konuşuyorum ama yok kabul etmiyo

2 yıl önce

muharrem.o1

The fish swims cumlesiyle arada ne fark var ki orda balik yerine baliklar diyoruz da burda neden tekil aliyoruz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

önce:

  • the fish swims= balık yüzer
  • the fish swim = balıklar yüzer

balığın İngilizcede tekili ve çoğulu aynı, o yüzden. ama fiil çekimi tekil ve çoğul için farklı.

yukarıdaki cümlede de fiil çekimi zaten tekil için. ama çoğul olsa da "ducks swim" olurdu

4 yıl önce

AlicanOyun

The duck swims '' ördek yüzer'' The fish swims de '' balık yüzer oluyo

2 yıl önce

osman-sag

Bu balik icin mi geçerli kural ?

4 yıl önce

EREKKER

Evet

4 yıl önce

AlicanOyun

The fish swims balık yüzer oluyo the duck swims ördek yüzer oluyo

2 yıl önce

araluenlimelez

Söylüyorum kabul etmiyor ya

3 yıl önce

DeryaYlmaz45

10 kere dinledim ama hala duck sesini dog olarak duyuyorum

3 yıl önce

ElifKacar

Cunku ingilizce konustugu için derya

2 yıl önce

efegirayil

aynen söyleyemiyo

2 yıl önce

Begm187986

Ayol bende ordek kosar ziplar sanmistim

1 yıl önce

Selmafahre

Buna mı takıldın bu ingilizce uygulaması

7 ay önce

DarkSynergy

neden s eki geliyordu açıklarmısınız

3 yıl önce

zeynepatas3

Genis zamanda ozne tekilse yukleme s takisi geliyor

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.