"La pizza tiene queso y verduras, pero no frutas."

Traducción:La pico havas fromaĝon kaj legomojn, sed ne fruktojn.

Hace 1 año

6 comentarios


Tximino1
Tximino1

En mi opinión si, pero deberia ser pico, no pica

Hace 1 año

joseinstein

Esta oración podría estar correcta? «la pica havas fromaĝon kaj legomojn, sed ne havas fruktojn»

Hace 1 año

skalarigilian
skalarigilian

No, porque la terminación -a es para adjetivos, no para sustantivos.

Hace 1 año

Emmanuel_Almazan

Tio malpravas, tomatoj estas fruktoj. :)

Hace 1 año

edbarrientos10

Luj viroj nur volas vidi la mondon bruli

Hace 4 meses

Emmanuel_Almazan

Tio malpravas, tomatoj estas fruktoj. :)

Hace 1 año
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.