"Emlékszem a ruhájára."

Fordítás:I remember her dress.

March 1, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Lona08

miért nem kell a the?


johalasz46

Birtokos esetnél nem kell! Ezt korábban másoktól is tudom. Erre mindig figyelnünk kell.


Nadybabe

mert akkor az lenne hogy: emlékszem a ruhára. de itt: a ruhájára = her dress


millera08

Az I remember to her dress miért nem jó?


vasvariistvan

Azért nem jó, mert a remember mint ige tárgyesetet vonz. Tehát az angol nem valamire emlékszik hanem emlékszik "valamit". Ez nekünk furcsa, de gondolj arra, hogy nekünk is van ilyen igénk ami tárgyesettel jár , pl eszik valamit.


IstvnSzilg4

A dress miért nem jó mint ruha? :(


eminens2

I remember her dress. Elfogadja. 2022.02.18.


Hitetlen1980

mikor cloth és mikor dress?


Nadybabe

Cloth sehogy, mert cloth az egy darab textilia, törlőkendő, szövet. Dress az a női ruha , Clothes az ruhák mint: Kimostad a ruhákat? Did you wash the clothes?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.