1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman eats sandwiches."

"The woman eats sandwiches."

Fordítás:A nő szendvicseket eszik.

March 1, 2014

6 hozzászólás


petronella572118

Szegény biztos nagyon éhes ha többes szàmba kell írni xddd


asusasus

Na persze!!! Jellemző!: "a nő eszi a szendvicseket" az nem jó válasz....mi???Pedig én már láttam ilyet....egy szép nagy dagadt nő volt... :-) és csak úgy mellékesen akkor vissza kérdeznék...mert természetesen nyelvtanilag az a kis" a" betű volt a hiba!!!! Az "a" betű nélkül hogy nézne ki a mondat??? Igy?: "a nő eszi _ szendvicseket"......Szerintem ez hülyeség ,kérem.....


PopaDomoko

Sajnos csak lassítva lehet érteni hogy mit mond.A normál sebességnél többször visszahallgatva azt mondja hogy the women eat sandwiches.Na persze hogy nem jó.


SandorLajko

A nő megeszi a szendvicseket. Nem fogadta el.


LajosKardo

Ismét csak a beszéddel van gond. Ha nem találnak normális hangon beszélő embert akkor minek erőltetik ezt végén s betű és társai leckéket? For example women eat Sandwiches vagy woman eatS sandwiches.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.