Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Má sestra vypadá jako moje matka."

Překlad:My sister looks like my mother.

0
před 1 rokem

3 komentáře


romanj14
romanj14

"... look as my mother " je spatne ?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

As a like jsou castecne zamenitelne, ale obecne plati, ze kdyz po tom prirovnani nasleduje veta se slovesem (vypada, jako kdyby se mu chtelo brecet), tak je tam AS. Kdyz nasleduje jen par slov bez slovesa (vypada jako otec), tak je tam LIKE. V takto kratke vete by rodily mluvci AS nerekl

5
Odpovědět1před 1 rokem

DaliborNovy

Prosím, "seems" v tomto významu nelze použít ? Děkuji velmi za odpověď.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci