"What is the total number?"

Fordítás:Mi a végösszeg?

March 1, 2014

9 hozzászólás


Makeup4ever

az miért nem jó, hogy végső összeg? az nem ugyanaz, mint a végösszeg?

March 5, 2014

bsumi

végső inkább final, last

May 23, 2014

Andis77

A total number-hoz nem jo, h vegeredmeny?

March 1, 2014

Nadybabe

eredmény = result, score

March 11, 2014

Andis77

Értem, köszi!

March 12, 2014

JoeSzab

A number hamarabb marihuanás cigaretta mint összeg, kedves duolingo!

May 14, 2018

mik.del

Mi a végeredményt miért nem fogadja el? :(

December 4, 2016

Harga

Mert nem azt jelenti. Sok más kifejezésük van rá (final score, issue, offcome, outcome, sum-total, stb.).

January 22, 2018

johalasz46

Amount= összeg, number= szám. Hibás a magyar mondat ! A pontatlanság már sokszor megtévesztett.

September 2, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.