1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the total number?"

"What is the total number?"

Fordítás:Mi a végösszeg?

March 1, 2014

12 hozzászólás


Makeup4ever

az miért nem jó, hogy végső összeg? az nem ugyanaz, mint a végösszeg?


bsumi

végső inkább final, last


Andis77

A total number-hoz nem jo, h vegeredmeny?


Nadybabe

eredmény = result, score


Andis77

Értem, köszi!


JoeSzab

A number hamarabb marihuanás cigaretta mint összeg, kedves duolingo!


GyulaBerke

Összesítettnek is jónak kéne lenni


Harga

Cumulated, summarized, totalized. ???????


mik.del

Mi a végeredményt miért nem fogadja el? :(


Harga

Mert nem azt jelenti. Sok más kifejezésük van rá (final score, issue, offcome, outcome, sum-total, stb.).


johalasz46

Amount= összeg, number= szám. Hibás a magyar mondat ! A pontatlanság már sokszor megtévesztett.


fezojj

végösszeg - valahol, nem tudom hogy hol erre amount vagy sum van egy más helyen - azt hiszem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés