1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She thought about that trip …

"She thought about that trip even at night."

Fordítás:Még éjjel is arra az utazásra gondolt.

March 1, 2014

13 hozzászólás


FerencGere

. .. arra a kirándulásra. ..


kogu4

v.ö.: "Even my children are there." Még a gyerekeim is ott vannak.


Keichii

Miért van, hogy néha elfogadja a night-ra hogy este, néha meg nem??


Fly0001

Éjjel/este nem mindegy??


ElekesPanni

Nem, mert az éjjel angulol night az este pedig evening.


blackpityu

A trip utazást is jelent.


quruc90

A "trip" túrát is jelent, nem?


AttilaLszl

még éjjel is arról a kirándulásról gondolkodott


KorcsokDaniel

Én is ezt írtam......


bardospince

Még egész éjjel arra az utazásra gondolt


ron405010

A trip kirándulást is jelent javítsák ki kérem


1158534388

Hogy lehet ezekkel a mondatokkal angolt tanitani?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.