"Shethoughtaboutthattripevenatnight."

Fordítás:Még éjjel is arra az utazásra gondolt.

4 éve

10 hozzászólás


FerencGere

. .. arra a kirándulásra. ..

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö.: "Even my children are there." Még a gyerekeim is ott vannak.

8 hónapja

Fly0001
Fly0001

Éjjel/este nem mindegy??

4 éve

csordas1

Nem

4 éve

quruc90

A "trip" túrát is jelent, nem?

4 éve

blackpityu

A trip utazást is jelent.

4 éve

Keichii

Miért van, hogy néha elfogadja a night-ra hogy este, néha meg nem??

4 éve

1158534388
1158534388

Mi ez ? Egy regény bevezető mondata ?

5 hónapja

bardospince

Még egész éjjel arra az utazásra gondolt

4 hónapja

ron405010

A trip kirándulást is jelent javítsák ki kérem

4 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.