"The equipment for this job is expensive."

Çeviri:Bu işin ekipmanı pahalıdır.

4 yıl önce

5 Yorum


OzanBilal

"Bu iş için gerekli ekipman pahalıdır." daha anlamlı gözüküyor.

4 yıl önce

TheTragicPrince

haklısın ozan aynı yoldayız ama 2 sene farkla

2 yıl önce

rebeka06

Bazı cümleler Türkçe'de kalıplaşmış durumda. Ben de direk gerekli kelimesini ekledim, çünkü cümle kulağa daha anlamlı geliyor

4 yıl önce

Besto6

Ekipman bu İş için pahalıdır da kabul edilmeli

8 ay önce

sonterekeme

Bu iş icin olan ekipman pahalıdır. What is problem

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.