1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız ayıyı duyar."

"Kız ayıyı duyar."

Çeviri:The girl hears the bear.

March 1, 2014

15 Yorum


erdogan6350

Bu s takisini bir turlu cozemiyorum admin de cvp yazmiyo allah razi olsun:)


BBAydin

Geniş zamanda özne he she veya it olursa fiil -s takısi alır. I you we they olursa fiil değiştirilmeden kullanılır.


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✓I,YOU,WE,THEY:(Fiil herhangi bir ek almaz.)

✓HE,SHE,IT:(Fiil -s ekini alır.)


tunahanalperen

Geniş zamanda özne 1 tekil şahıs olursa fiil s takısı alır


tunahanalperen

"The bear" ayıyı anlamını katar "the" bear ın başına gelmez ise kız duyar ayı anlamında olur ve bu anlamsızdır .


ayse1984

Agam birini doğru yapıyom olmuyor birini yanlış yapıyom olmuyo bozuk agam yaaaaaaaaaa lsjswknsjaoanaiwlsmsj kafayı ye ben jekwmwkwpwmaiakaja


baroska0

Girl kelimesi she olarak mi anlam kazanıyor? Girl hear the bear yazdım yanlış dedi hears olacakmış


Derya0909

Kız diyor, girls diye cevap veriyor. Yanlis


Enroy123

hay ''the''na


BURAKKOPMA

the ne için kullanılıyor


mustafa625956

Belirtme anlamında kullanılıyor mesela "the bear" ayı


ICEBOX935693

Ne kadar saçma he ve she the ile başlıyor yani ikisi aynı özne


Beri1322

Zaten bu kızın yapmadığı şey kalmadı anasını satayım


AZERBAIJAN555

Lütfen beni takip edin. Ben Azərbaycandan. Selam olsun sizlere. Please follow me. I am from Azerbaijan!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.