"Kız ayıyı duyar."

Çeviri:The girl hears the bear.

March 1, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

erdogan6350

Bu s takisini bir turlu cozemiyorum admin de cvp yazmiyo allah razi olsun:)

July 14, 2014

BBAydin

Geniş zamanda özne he she veya it olursa fiil -s takısi alır. I you we they olursa fiil değiştirilmeden kullanılır.

December 18, 2014

HEDEFUST

Geniş zamanda özne 1 tekil şahıs olursa fiil s takısı alır

October 28, 2018

HEDEFUST

"The bear" ayıyı anlamını katar "the" bear ın başına gelmez ise kız duyar ayı anlamında olur ve bu anlamsızdır .

October 28, 2018

HiddenDemon

Ya sonda bear yazmak yerine yanlışlıkla beat yazmışım bi harften soru gitti ya :( Dikkat hatalarını biraz daha elden geçirin "lütfeb" ^^

September 11, 2014

BBAydin

Anlamsız olan hatalar kabul ediliyor ama beat anlamı olan bir kelime olduğu için yanlış cevap olarak sayılır. Beat, vuruş demektir.

December 18, 2014

Berkay736248

Aynı testteki Daha deminki soruda the boy oldu ama şimdi the girls dememiz isteniyor farkı nedir

July 13, 2019

baroska0

Girl kelimesi she olarak mi anlam kazanıyor? Girl hear the bear yazdım yanlış dedi hears olacakmış

December 30, 2014

Derya0909

Kız diyor, girls diye cevap veriyor. Yanlis

December 31, 2014

Enroy123

hay ''the''na

May 4, 2015

tiayazz

Hekez hakli

November 22, 2017

BURAKKOPMA

the ne için kullanılıyor

February 25, 2018

mustafa625956

Belirtme anlamında kullanılıyor mesela "the bear" ayı

April 25, 2019

AliKoyuncu2

Kizin koku alma duyusu baya bir gelişmiş. Hayvanlarin kokusunu ayristiriyor

May 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.