"Kız ayıyı duyar."

Çeviri:The girl hears the bear.

4 yıl önce

11 Yorum


erdogan6350

Bu s takisini bir turlu cozemiyorum admin de cvp yazmiyo allah razi olsun:)

4 yıl önce

BBAydin

Geniş zamanda özne he she veya it olursa fiil -s takısi alır. I you we they olursa fiil değiştirilmeden kullanılır.

3 yıl önce

HiddenDemon

Ya sonda bear yazmak yerine yanlışlıkla beat yazmışım bi harften soru gitti ya :( Dikkat hatalarını biraz daha elden geçirin "lütfeb" ^^

4 yıl önce

BBAydin

Anlamsız olan hatalar kabul ediliyor ama beat anlamı olan bir kelime olduğu için yanlış cevap olarak sayılır. Beat, vuruş demektir.

3 yıl önce

baroska0

Girl kelimesi she olarak mi anlam kazanıyor? Girl hear the bear yazdım yanlış dedi hears olacakmış

3 yıl önce

Derya0909

Kız diyor, girls diye cevap veriyor. Yanlis

3 yıl önce

Enroy123

hay ''the''na

3 yıl önce

tiayazz

Hekez hakli

11 ay önce

BURAKKOPMA

the ne için kullanılıyor

7 ay önce

AliKoyuncu2

Kizin koku alma duyusu baya bir gelişmiş. Hayvanlarin kokusunu ayristiriyor

5 ay önce

teyfik590407

Kız yanlış kadın diyeceksiniz

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.