"Kız ayıyı duyar."

Çeviri:The girl hears the bear.

4 yıl önce

19 Yorum


HEDEFUST

Geniş zamanda özne 1 tekil şahıs olursa fiil s takısı alır

2 ay önce

HEDEFUST

"The bear" ayıyı anlamını katar "the" bear ın başına gelmez ise kız duyar ayı anlamında olur ve bu anlamsızdır .

2 ay önce

erdogan6350

Bu s takisini bir turlu cozemiyorum admin de cvp yazmiyo allah razi olsun:)

4 yıl önce

BBAydin

Geniş zamanda özne he she veya it olursa fiil -s takısi alır. I you we they olursa fiil değiştirilmeden kullanılır.

4 yıl önce

HiddenDemon

Ya sonda bear yazmak yerine yanlışlıkla beat yazmışım bi harften soru gitti ya :( Dikkat hatalarını biraz daha elden geçirin "lütfeb" ^^

4 yıl önce

BBAydin

Anlamsız olan hatalar kabul ediliyor ama beat anlamı olan bir kelime olduğu için yanlış cevap olarak sayılır. Beat, vuruş demektir.

4 yıl önce

baroska0

Girl kelimesi she olarak mi anlam kazanıyor? Girl hear the bear yazdım yanlış dedi hears olacakmış

4 yıl önce

Derya0909

Kız diyor, girls diye cevap veriyor. Yanlis

4 yıl önce

Enroy123

hay ''the''na

3 yıl önce

tiayazz

Hekez hakli

1 yıl önce

BURAKKOPMA

the ne için kullanılıyor

10 ay önce

AliKoyuncu2

Kizin koku alma duyusu baya bir gelişmiş. Hayvanlarin kokusunu ayristiriyor

8 ay önce

teyfik590407

Kız yanlış kadın diyeceksiniz

4 ay önce

cgtytuylu

Merhaba ben bu genis zamanda ne zaman hear ne zaman hears yazacagimi bilemiyorum bu farki nasil cozebilirim

4 yıl önce

AdemTok

Klasik ingilizce, I you we they de yalın halde he she it de -s takısı gelir.

4 yıl önce

Kargasal

Özne; he, she, it ise "-s" takısı kullanılır. Özne; they, you, we, I ise "-s" kullanılmaz.

7 ay önce

Cyln03

the bear ile bear arasında ki fark çok mu büyük ? sadece bear neden yanlış sayılıyor

3 yıl önce

BahattinB

"ayıyı" demiş. Buradan ayının belli olduğunu anlıyoruz. O yüzden "the" gelmelidir.

3 yıl önce

Beyburr

Aynnnn

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.