"We do not want to repeat our words."

Fordítás:Nem akarjuk megismételni a szavainkat.

4 éve

18 hozzászólás


SzabCsaba9

nem akarjuk ismetelni magunkat - magyarul igy mondjuk!

3 éve

Kabigabor

Mondjuk ezt magyarul ugy mondjuk, hogy "Nem akarjuk megismetelni magunkat", vagy "nem akarjuk megismetelni ami mondtunk".

3 éve

Andis77

Sajnos nem akarta elfogadni, h "nem akarjuk a szavainkat megismetelni". Jeleztem, mert sztem ez a szorend nem valtoztat a mondat ertelmen.

4 éve

Harga

Helyes. Jól tetted.

4 éve

kogu4

v.ö.: "I want her to repeat the answer." Azt szeretném, hogy megismételje a választ.

11 hónapja

Harga

Nyelvtanilag helyes, hogyan kapcsolódik ehhez a feladathoz?

11 hónapja

kogu4

Megtisztelsz a kérdéseddel. Sokan elhagyták a Duó-t, amióta elvették a Fordítást (főhajtás: 227568 pontért), követőink lapjára sem tudunk már személyes bejegyzést írni és Tevékenységük sem látható. Napi gyakorlásom az „ ismeretek felfrissítése időmérő edzéssel „ végzem. Örömmel tapasztaltam, hogy egyre több a mikrofonos feladat, szép kerek mondatokkal és egyre jobb fordításokkal. További gyakorlásként, némelyikre rákattintva, nyitva hagyja a lapot. Napi célom elérését követően egyenként sorra veszem ezeket, az értő hozzászólásokból sokat lehet tanulni. Véletlenül jöttem rá, ha megjelölöm, hogy „tetszik” és „követem”, akkor a mondat általam kiválasztott szavára kattintva un. szótárpótló, magyarázó oldal jelenik meg mikrofonnal, példamondatokkal (korábban erre kattintva az aktuális leckéhez is el lehetett jutni, de sajnos ezt a lehetőséget is elvették), ragozással és rokonértelmű szavakkal, melyre kattintva tovább lehet barangolni. Igazán remek szórakozás! Az „oda nem illő” mondattal reméltem, hogy továbbgondolásra, ill. a módszer „felfedezésére” ösztönzöm tanulótársaimat. Mj: Sajnos már a "szótárpótló" módszer sem működik. 2018.09.05.

11 hónapja

Harga

Köszönöm a választ és gratulálok az eredményedhez. Csak így tovább.:) Mostanában itt csak "frissítek" és inkább rádiózom. https://www.thisamericanlife.org/archive

11 hónapja

kogu4

Köszönöm a linket (is)! Kóstolgatom!

11 hónapja

eminens2

kogu4: Nekem sokat segítesz a módszereddel, köszönet érte. 2018.09.04.

5 hónapja

kogu4

Thanks, it's a honor for me.

5 hónapja

TamsAoriginal

Enyém a saját kiegészítéssel találtatott rossznak

4 éve

elge76

"nem akarjuk magunkat ismételni" Nem fogadta el, jelentettem.

3 éve

horogf

Egyetértek, a magyar így mondja.

3 éve

Sjanko

Nem fogadta el, hogy: " A szavainkat nem akarjuk ismételni" - jelentettem... Andis77 hozzászólás nyomán nem tudom mi volt a gond: a szórend, vagy az , hogy "megismételni" helyett azt írtam, hogy "ismételni". A kettő között persze van árnyalatnyi eltérés, nem tudom, hogy az angol mondatnak melyik felel meg tökéletesebben... Valaki esetleg?

4 éve

pezzonovante1

Magyarul elég sok szórend lehetséges, mind értelmes, mi így fejezzük ki az árnyalatnyi különbségeket például. Úgy tudom, az angol sokkal kötöttebb szórenddel rendelkezik. Ezért furcsa nekik, hogy ennyiféleképpen le tudunk írni valamit. (Szerintem.)

4 éve

bela0830

Nem akarjuk ismételni a mi szavainkat. Hmm, itt mi a bibi?

2 éve

SzabCsaba9

Csak annyi, hogy ezt magyarul nem így mondjuk.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.