"We do not want to repeat our words."

Fordítás:Nem akarjuk megismételni a szavainkat.

March 1, 2014

18 hozzászólás


SzabCsaba9

nem akarjuk ismetelni magunkat - magyarul igy mondjuk!

December 5, 2015

Kabigabor

Mondjuk ezt magyarul ugy mondjuk, hogy "Nem akarjuk megismetelni magunkat", vagy "nem akarjuk megismetelni ami mondtunk".

February 21, 2015

Andis77

Sajnos nem akarta elfogadni, h "nem akarjuk a szavainkat megismetelni". Jeleztem, mert sztem ez a szorend nem valtoztat a mondat ertelmen.

March 1, 2014

Harga

Helyes. Jól tetted.

March 6, 2014

kogu4

v.ö.: "I want her to repeat the answer." Azt szeretném, hogy megismételje a választ.

February 16, 2018

Harga

Nyelvtanilag helyes, hogyan kapcsolódik ehhez a feladathoz?

February 16, 2018

kogu4

Megtisztelsz a kérdéseddel. Sokan elhagyták a Duó-t, amióta elvették a Fordítást (főhajtás: 227568 pontért), követőink lapjára sem tudunk már személyes bejegyzést írni és Tevékenységük sem látható. Napi gyakorlásom az „ ismeretek felfrissítése időmérő edzéssel „ végzem. Örömmel tapasztaltam, hogy egyre több a mikrofonos feladat, szép kerek mondatokkal és egyre jobb fordításokkal. További gyakorlásként, némelyikre rákattintva, nyitva hagyja a lapot. Napi célom elérését követően egyenként sorra veszem ezeket, az értő hozzászólásokból sokat lehet tanulni. Véletlenül jöttem rá, ha megjelölöm, hogy „tetszik” és „követem”, akkor a mondat általam kiválasztott szavára kattintva un. szótárpótló, magyarázó oldal jelenik meg mikrofonnal, példamondatokkal (korábban erre kattintva az aktuális leckéhez is el lehetett jutni, de sajnos ezt a lehetőséget is elvették), ragozással és rokonértelmű szavakkal, melyre kattintva tovább lehet barangolni. Igazán remek szórakozás! Az „oda nem illő” mondattal reméltem, hogy továbbgondolásra, ill. a módszer „felfedezésére” ösztönzöm tanulótársaimat. Mj: Sajnos már a "szótárpótló" módszer sem működik. 2018.09.05.

February 17, 2018

Harga

Köszönöm a választ és gratulálok az eredményedhez. Csak így tovább.:) Mostanában itt csak "frissítek" és inkább rádiózom. https://www.thisamericanlife.org/archive

February 17, 2018

kogu4

Köszönöm a linket (is)! Kóstolgatom!

February 18, 2018

eminens2

kogu4: Nekem sokat segítesz a módszereddel, köszönet érte. 2018.09.04.

September 4, 2018

kogu4

Thanks, it's a honor for me.

September 5, 2018

TamsAoriginal

Enyém a saját kiegészítéssel találtatott rossznak

November 26, 2014

elge76

"nem akarjuk magunkat ismételni" Nem fogadta el, jelentettem.

March 1, 2015

horogf

Egyetértek, a magyar így mondja.

March 21, 2015

Sjanko

Nem fogadta el, hogy: " A szavainkat nem akarjuk ismételni" - jelentettem... Andis77 hozzászólás nyomán nem tudom mi volt a gond: a szórend, vagy az , hogy "megismételni" helyett azt írtam, hogy "ismételni". A kettő között persze van árnyalatnyi eltérés, nem tudom, hogy az angol mondatnak melyik felel meg tökéletesebben... Valaki esetleg?

March 9, 2014

pezzonovante1

Magyarul elég sok szórend lehetséges, mind értelmes, mi így fejezzük ki az árnyalatnyi különbségeket például. Úgy tudom, az angol sokkal kötöttebb szórenddel rendelkezik. Ezért furcsa nekik, hogy ennyiféleképpen le tudunk írni valamit. (Szerintem.)

August 29, 2014

bela0830

Nem akarjuk ismételni a mi szavainkat. Hmm, itt mi a bibi?

February 21, 2016

SzabCsaba9

Csak annyi, hogy ezt magyarul nem így mondjuk.

February 21, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.