1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az én karrierem nem olyan, m…

"Az én karrierem nem olyan, mint a tiéd."

Fordítás:My career is not like yours.

March 1, 2014

6 hozzászólás


BernadettH1

Mièrt "yours", ès nem "your"?


marcimacska

A yours azt jelenti,hogy az "övé",ez így önmagában használatos,ugyanúgy,mint a magyarban.Írok egy példát:A kutya a tied:the dog is yours Ez a te kutyád: it is your dog


LszlKormos

Nem tudom miért "like"-ot engedi hiszen az azt jelenti ugyanolyan mint. "Than"-t meg nem fogadja el miközben az helyesebb ebben az esetben.Érdekes!!!


Lilii25

A "My career is not like the yours." miért nem jó?


Robber013

Azért mert birtokos és részes esetnél nem használatos A, AN és the előljárok. pl it is my horse. ez a lovam. És nem it is my the horse.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés