1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I love my career."

"I love my career."

Çeviri:Ben kariyerimi seviyorum.

March 1, 2014

31 Yorum


Duocan34

I like my career ' de aynı anlamı verir mi ?


buse9318

LOVE KELIMESI LIKE KELIMESINDEN DAHA USTUNDUR YANI DAHA COK HOSLANMAK GIBI


Duocan34

kariyerime aşığım ı kabul etmedi..


byProblemf

Ben de aynisini yazdim bence dogru olmalıydı


Heyman491765

l fall in love with my career deseydi sizin cümleniz doğru olurdu aşığım kelimesi ingilizcede fall in love with kalıbı ile kullanılır love kelimesi tek başına sadece sevmek anlamı taşır aşk anlamı taşımaz ı love you = seni seviyorum i love mom = annemi seviyorum i love my life = hayatımı seviyorum


emel06

Bunun şimdiki zaman olduğunu nasıl anlıyoruz ben kariyerimi severim dedim


MMelihD

Love,like, know... gibi fiillerin şimdiki zaman çekimleri yoktur. Bizde de zaman kayması ile -yor eki alıyor. Yani "seni seviyorum" derken Türkçede fiil şimdiki zaman kipi almış ama anlam yine geniş zaman.


UfukDerins

kariyer aynı zamanda meslek anlamı da taşıyor. "Mesleğimi severim" cevabı da doğru değil mi?


BakhtiyarG2

Meslek occupation sanırım


Masuk-Ceylan

İşimi seviyorum yazdım kabul etti


safa_cinar0

My career demis o kısma 'benim kariyerim' dedim olmadi sadece 'kariyerim' mis ..!


sudeturkcan

Ben benim kariyerimi seviyorum demistim kabul etmedi


MuhammetTa229195

Seviyemi seviyorum dedim olmadı :p


ForceArmy

Ben benim kariyerimi de kabul edilmeliydi :(


snmylm

ı like my career yanlis mı olur du


sude_ece_1304

Ben kariyerimi seviyorum olmaz mi olmazsa niye olmaz???


HasanCan572942

Kariyerimi seviyom yazdim kabul etmedi


kturedi6

Ben kariyerimi değil PCG5JT kodlu kulübü seviyotum. Hadi sen de bize katıl!


jzlcdh

"Işimi seviyorum" "I love my job." demek. O çok daha doğal ve yaygın.

Türkçede hangisi en doğal ve yaygın?


imanaz1

Bari sevmeseydi...niye seviyo?


Mehemmed00

Meslek yazdım kabul etmedi


EbruFidan1

Ben benim kariyerimi seviyorum u kabul etmedi..


gorkemgoz

Kendi kariyerimi seviyorum, neden olmuyor?


MehmetSehe

Bu dingil yuvarlamadan söylese olmuyor mu nerenin şivesi bu mk


elcingulde

Like hoşlanmak, love sevmek aşık olmak mesela "I love you"Seni seviyorum,sana aşığım, "I like you"Senden hoşlanıyorum demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.