1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This does not have to contin…

"This does not have to continue."

Fordítás:Ennek nem kell folytatódnia.

March 1, 2014

15 hozzászólás


miskei

"Ezt nem kell folytatni." miért nem ugyanaz?


andraszil

Én is ezt írtam és nem tudom, miért nem jó! Valaki meg tudná mondani?


MrtaGardi

nem kell folytatodnia - alakuljon ugy a sors, hogy nem folytatódik valami. Nem kell folytatnunk - mi magunk döntünk ugy hogy nem csináljuk tovább.


miskei

ezt a jelentéskülönbséget értem, de azt még mindig nem tudom, az angol kifejezés miért nem jelenti azt is, amit én írtam, gondoltam.


fabricius1

A másik jelentés nem passzívbsn lenne?


cet423

már jó (11.05)


fabricius1

A bemondásban a 'this' egyáltalán nem érthető!


BLacee

Ez igaz! Én be is jelentettem.


felejthetetlen

az miért nem jó válasz, hogy "nem kell folytatódnia" ? Fontos elé az "ennek"? Vagy nincs semmi logika abban hogy milyen válaszokat fogadnak el jónak?


andrea.bal9

Nem kell így folytatni. Ez miért nem jó?


gyberna

De a have to kötelező érvényű cselekvést/történést fejez ki, akkor nem az lenne a helyes, hogy nem SZABAD folytatódnia?


GerleiIstv

Ha a "this"-el akarjuk fordítani, hogy ennek az "for this" lenne!


vasvariistvan

Csak mi fordítjuk ennek-kel. Az angol mondatban a this az alany.


Marcsi75036

Nem fogad el semmit... Pedig nem egyértelmű


Lakygnes1

Nem tudok válaszolni mert kikAPCSOL MIELÖTT VÁLASZOLNÉK A MIKROFONBA

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.