1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie haben Milch."

"Sie haben Milch."

Çeviri:Onların sütü vardır.

January 23, 2017

10 Yorum


tevfik709003

sizin sütünüz var ?


Eluvian_

Eklendi, teşekkürler!


Diyarkaya8

eklenmemiş bitte laden sie


Ucankunefe

Neden Milch den önce artikel kullanmıyoruz


YunusEmrez7

Onun sütü var?


Eluvian_

Onun olmasi icin fiili 3. Tekil sahisa gore cekimlemeliyiz.

  • sie hat Milch. = onun sutu var.

Sev444977

Ben doğru yazdım duyduğumu,ama kabul edilmedi!


lorin173436

Dogru arkdaslar duolingomu ngodan once sadece 1 hafta kursa gidin anlarsiniz dogru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.