"No, I do not have babies."

Fordítás:Nem, nincs kisbabám.

4 éve

11 hozzászólás


rita01020304
rita01020304

A " babies" az többesszám. Èn "kisbabáim"- at irtam és elfogadta, de az irott forditás egyesszáma zavaró. Most "babie" vagy "babies"?

4 éve

Pola51
Pola51

Gondolom azért ez a fordítás, mert, ha nincsenek babáim, akkor egy sincs. Csak próbálom logikusan elfogadni.

2 éve

rita01020304
rita01020304

bocs, "baby" vagy "babies" akart lenni

4 éve

Gizus123

Igen, ez nagyon zavaró!

4 éve

Bogi579066

BabiES az többes szám. Nagyon zavar.

1 éve

fectroll
fectroll

Nem nekem nincs babám. That works, too.

4 éve

imp92

Most már komolyan csak a no comment esik jól ezekre a bugyuta példamondatokra és főként némelyik fordításra hozzá...

3 éve

12annarovo12

Karak 74. Tanks for the explanation, it was very good !

4 hónapja

esponta

A babies az nem gyereket jelent,hanem kisbabám,csak mert a forditásban gyereket irt a program!Ezt hibának kellene jelezni,de lehet hogy nem jól tudom!

1 éve

MemoryDream

Miért többesszám? Valaki meg tudná mondani?

1 éve

karak74

Nem vagyok biztos a dolgomban, csak az én gondolatom: Dohár Péter: Kis angol nyelvtan-jában, a 79 Apróság rész 8-as fejezet 1. szakasz: "Ha egy dologról általában beszélsz, soha ne használj határozott névelőt. Ilyenkor az angol vagy határozatlan névelőt használ (ha a főnév megszámolható), vagy többes számba teszi a főnevet, megszámlálhatatlanok esetében pedig nem használ névelőt." Szerintem itt azért nem használ egyes számot, mert ha egyszer nincs, akkor sem egy nincs, sem kettő nincs, sem semennyi nincs. Vagyis általánosságban beszél a babáról. További jó tanulást, és szép napot kívánok! Zsolt

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.